نهاد‌های مرتبط با کودک ارتباط کودکان با کتابخانه ها را تقویت کنند

عزیزی با اشاره به اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی از ابتدای کودکی گفت: نهاد‌های مرتبط با کودک ارتباط کودکان با کتابخانه ها را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی شهدای شاهدیه یزد با بیان اینکه ارتباط با کتاب باید از دوران کودکی آغاز شود، گفت: نهاد‌های مرتبط با کودک می‌توانند با در نظر گرفتن برنامه‌های مختلف و حضور کودکان در کتابخانه‌ها این ارتباط را تقویت کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: افرادی که در این آشوب‌ها حضور دارند، همه فرزندان این نظام هستند که گاهی اشتباهاتی از سوی آنان رقم می‌خورد و گاهی این اشتباهات خطرناک و خطرناک‌تر می‌شود، این موضوع به این دلیل است که با کتاب مأنوس نیستند و دل و جان خود را به فضای مجازی و آنچه در اختیار دشمن است، قرار داده‌اند و به آنچه بر این نظام گذشته اطلاع و آگاهی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با معرفی تعدادی از کتاب‌های مربوط به خاطرات شهدا بیان کرد: وقتی به این خاطرات و کتاب‌هایی که در این زمینه تألیف شده، مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم رزمندگان دفاع مقدس برای اجرای یک عملیات چه سختی‌هایی متحمل شده و چه شب‌هایی بر آنان گذشت و اگر نسل امروز با این ادبیات آشنا شوند، قطعاً فریب فضای مجازی را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه کتاب و مجموعه مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است گفت: رهبر انقلاب براین امر تأکید بسیار دارند و خود نیز در این زمینه اهتمام میورزند.

عزیزی بر توجه به حوزه کتاب تأکید کرد و افزود: اینکه در حاشیه این کتابخانه طرح بوستان کتاب اجرایی می‌شود، از اقداماتی مؤثر خواهد بود که می‌تواند برای حضور نسل جوان و اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه انس و ارتباط با کتاب باید از دوران کودکی آغاز شود گفت: خانواده‌ها و نهاد‌های مرتبط باید زمینه این ارتباط را فراهم کنند.

 

کد خبر 1232540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha