توسعه روستایی با اعطای  تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله

مجیدی گفت: اعطای تسهیلات واحدهای مسکونی روستایی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود پنج درصد ابلاغ شده است که توسعه روستاها را افزایش می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلامرضا مجیدی، امروز سه شنبه (24 آبان) در نشست هم اندیشی امور زمین و صدور سند روستایی که در اداره کل بنیاد مسکن فارس برگزار شد، گفت: از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی باید استفاده شود.

 

مدیرکل امور زمین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: اعطای  تسهیلات واحدهای مسکونی روستایی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود پنج درصد ابلاغ شده است و برای این تسهیلات ضمانت سفته ‌ای زنجیرهای سه نفره هم در نظر گرفته‌ شده است که توسعه روستاها را افزایش می بخشد.

 

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد واحدهای مسکونی روستاهای کشور به بازسازی و نوسازی نیاز دارند و تعهدات بنیاد مسکن هم ساخت سالانه ۲۰۰ هزار مسکن روستایی را شامل می شود.

 

مجیدی تاکید کرد: با توجه به عملکرد خوب بنیاد مسکن، ماموریت ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای دارای کمتر از یکصد هزار نفر نیز به عهده‌ این بنیاد قرار داده شده است.

کد خبر 1232568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha