نمایشگاه کتاب در زرندیه دایر شد

همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه کتاب در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه دایر شد.

احمد جوانمرد، ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ترویج و تبیین فرهنگ مطالعه امری ضروری است که باید در این راستا همه دستگاه های فرهنگی پای کار بیاییند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه کتاب به همت این اداره در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه دایر شده است، افزود: این نمایشگاه در هفته کتاب دایر شده و تا روز جمعه بیست و هفتم آبان با شعار «ما همانیم که میخوانیم» آماده بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  حدود ۵۰۰ عنوان کتاب در بیش از ۱۵۰۰ جلد در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: علاقمندان می توانند از روز شنبه ۲۱ آبانماه سال جاری بمدت ۱۰ روز صبح وعصر به این مجتمع مراجعه نموده واز کتاب‌های این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

این مقام مسئول همچنین از مراسم رونمایی و معرفی کتاب نیز خبر داد و گفت: در این مراسم آثار تعدادی از نوی سندگان شهرستان زرندیه رونمایی می شود.

 

جوانمرد اضافه کرد: این مراسم در روز پنج شنبه 26 آبانماه ساعت 10 صبح در مجمتع فرهنگی مامونیه سالن زرندستان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1232575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha