شکاف بین نسل ها را ترمیم کنیم

محسن رضایی گفت: خانواده ها باید با انتقال آموزه های انقلابی، شکاف بین نسل ها را ترمیم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان غربی، محسن رضایی امروز(24 آبان) در مراسم گرامیداشت هفته کتاب و تجلیل از نویسندگان کتاب های روستایی که در روستای «بیزنده» شهرستان خوی، برگزار شد، گفت: مهمترین رسالت ما به عنوان کسانی که حقیقت انقلاب را درک کرده اند، انتقال آموزه های فرهنگی و بیان دستاوردهای نظام برای نسل جوان است.

 

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: اگر امروز در جامعه شاهد تهاجم فرهنگی هستیم، همگی به دلیل  شکاف فرهنگی موجود در جامعه است.

 

وی اضافه کرد: امروز در دورترین نقطه کشور نیز مردم از نعمت آموزش و پرورش بهرمند هستند این در حالی است که قبل از انقلاب سواد فقط مخصوص یک قشر خاص بود.

 

این مسئول با بیان انیکه متاسفانه دستاورد های انقلاب آنطور که باید و شاید منتقل نمی شود، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید در جریان دستاورد های 40 ساله نظام قرار بگیرند تا یاوه های غرب در آنها بی اثر باشد.

 

رضایی گفت: امروز متاسفانه دشمن از ناحیه حجاب به جوانان ما حمله می کند، در اینجاست که جوان باید آگاه باشد و بداند که در 2دهه انقلاب بانوان بسیاری به بالاترین مدارج علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی رسیده اند و حجاب به هیچ عنوان محدودیتی برای پیشرفت آنان نبوده است.

 

گفتنی است در این مراسم، که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خوی برگزار شد، از یدالله پیرانی و سکینه غفاری از نویسندگان کتاب «روستای بیزنده» که از اعضای کانون بیزنده خوی هستند، تجلیل شد.

کد خبر 1232609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha