اجرای ۶ پویش توانمندسازی فکری و فرهنگی توسط کمیته امداد فارس تا پایان سال

موصلی گفت: کمیته امداد فارس تا پایان سال ۶ پویش دیگر با هدف توانمندسازی فکری و فرهنگی برگزار خواهد کرد و برای تامین مسکن جامعه هدف خود پویش بزرگی در استان در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز سه شنبه (24 آبان) در آئین اهدای لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت خیز فارس که با همکاری شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» در شیراز برگزار شد، گفت: با کمک شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی»، چهار هزار و 200 بسته لوازم التحریر میان دانش ‌آموزان محروم همجوار شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: قیمت هر یک از این بسته ها حدود 500 هزار تومان است و شرکت ها و صنایع در کنار حدود 400 هزار نیکوکار حقیقی در کمک رسانی به جامعه هدف کمیته امداد فارس همکاری می کنند که شرکت نفت و گاز «زاگرس جنوبی» از این شرکت ها محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در هفت ماهه گذشته پویش‌ های متعددی در بیش از 2 هزار سری لوازم خانگی به ارزش 60 میلیارد تومان برای زوج های جوان تحت پوشش خود تهیه و توزیع کرده ایم.

موصلی اعلام کرد: کمیته امداد فارس تا پایان سال 6 پویش دیگر با هدف توانمندسازی فکری و فرهنگی برگزار خواهد کرد و برای تامین مسکن جامعه هدف خود پویش بزرگی در استان در نظر دارد.

وی اعلام کرد: 40 هزار دانش آموز و چهار هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد فارس برخوردار می ‌شوند و شناسایی نیازمندان استان فارس با همکاری گروه‌ های جهادی و بسیج به انجام می رسد.

 

کد خبر 1232618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha