مدیران با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت رفع محرومیت‌ها حرکت کنند

صفوی گفت: مدیران شهرستانی باید با به میدان کشاندن همه ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی و دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی عصرسه‌شنبه( 24 آبان) در آیین تکریم و معارفه سرپرست بخشداری مرکزی که در سالن اجتماعات فرمانداری رضوانشهر برگزار شد اظهار کرد: گردش نخبگان و روی کار آمدن سلایق سیاسی و فکری جدید، باعث ایجاد تحرک در مدیریت امور محوله می شود و این چرخه و گردش مدیریتی امری طبیعی است.

 

فرماندار  رضوانشهر مهمترین دستاورد دولت سیزدهم را ارتباط صمیمانه و اعتماد بین دولت و مردم عنوان کرد و افزود: در مسیر خدمت به مردم نباید، شب و روز  بشناسیم.

 

وی با اشاره به سیاست های دولت مردمی و ایران قوی گفت: اولویت دولت سیزدهم، کار جهادی برای رفع مشکلات است؛ لذا مدیران باید در میان مردم باشند تا امید و اعتماد در جامعه برای ارتقای سرمایه اجتماعی نظام تقویت شود.

 

صفوی تصریح کرد: مدیری که در نظام جمهوری اسلامی پست می‌گیرد وقتش برای خودش نیست، بلکه وقتش باید برای مردم باشد و باید افتخار کنیم که خدمتگذار مردم هستیم.

 

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: مدیران شهرستانی باید با به میدان کشاندن همه ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی و دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم خدمت گذاری بهتر به اهالی بخش مرکزی خاطرنشان کرد: مسئولیت امانتی است که به ما مسئولین داده شده، باید خروجی آنها پاسخگویی ما در مقابل مطالبات مردم باشد.

 

صفوی خواستار تعامل و همکاری مدیران شهرستانی، مسئولین، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با بخشدار مرکزی به منظور توسعه و عمران و آبادانی و رفع مشکلات مردمی منطقه شد.

 

کد خبر 1232640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha