رویکرد تربیت محور سطح کیفی خانواده را افزایش می دهد

همایش خانواده متعالی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با همکاری بسیج ناحیه دانشجویی در قالب طرح مهرواره با نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در این مراسم، با بیان اینکه طرح مهرواره بانور پیرامون مسائل و موضوعات خانواده برنامه ریزی شده است گفت: اهداف اجرای طرح در راستای تقویت بنیاد خانواده است.

 

حجت الاسلام  منوچهر رئیسی  با بیان اینکه بخشی از طرح ویژه تبیین مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: جهاد تبیین، ایجاد امید در جامعه، شناسایی و توانمندسازی بانوان از دیگر اهداف این طرح است.

 

علیرضا لاور مدیرآموزش بنیاد خانواده در کشور نیز در این مراسم، با اشاره به شیوه آموزش خانواده ها، گفت: آموزش خانواده با رویكرد تربیت محور می تواند به افزایش سطح كیفی خانواده كمك كند.

 

وی با اشاره به افزایش سرعت زندگی در جوامع مدرن، اظهار داشت: روابط میان اعضای خانواده در دوران دستیابی به كاركردهای مدرن از حالت صمیمی و شخصی به روابطی رسمی و غیر شخصی تبدیل شده اند.

 

مدیر آموزش بنیاد خانواده با اشاره به این كه بسیاری از افراد در جامعه مدرن از نظر روحی و عاطفی دچار فرسایش می شوند، گفت: جامعه ایران امروزه در مرحله گذار از سنت به مدرن قرار دارد، بر همین اساس علاوه بر كنار نگذاشتن آداب و سنت، مردم ایران هنوز به صورت كامل وارد دنیای مدرن نشده اند.

 

وی در پایان در موضوعاتی چون ازدواج آسان، کاهش طلاق و آسیب های آن و افزایش فرزند آوری راهکارهایی مطرح نمودند که با استقبال مخاطبین مواجه شد.

 

کد خبر 1232676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha