نشست خوانش و معرفی کتاب به همت کانون «بوستان» هفشجان برگزار شد

حسينی گفت: نشست کتابخوانی همراه با خوانش و معرفی کتاب و داستان و شعرخوانی به مناسبت هفته کتاب با حضور هنرمندان و اصحاب قلم به همت کانون فرهنگی هنری «بوستان» در خانه هنرمندان شهر هفشجان برگزار شد.

تقی حسينی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نشست کتابخوانی همراه با خوانش و معرفی کتاب و داستان و شعرخوانی به مناسبت هفته کتاب با حضور هنرمندان و اصحاب قلم به همت کانون فرهنگی هنری «بوستان» در خانه هنرمندان شهر هفشجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بوستان» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: نشست «خوانش کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور شاعران و نویسندگان استانی در خانه هنرمندان شهر هفشجان برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: در جلسات خوانش کتاب کانون «بوستان» هفشجان سعی بر آن شده تا با حساسیت کتاب های مورد خوانش انتخاب شوند و ادبیات فاخر ایران و جهان در رأس انتخاب ها قرار می گیرد.

 

حسينی گفت: جلسات نقد کتاب، اهدای کتاب در موضوعات فرهنگی هنری، اعتقادی، اخلاقی، قرآنی و... را از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری «بوستان» هفشجان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

وی، اجرای طرح اقدام ماندگار برای دریافت کتب اهدای مردم برای غنی سازی مخزن کتابخانه، شرکت گسترده اعضای کانون در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی امسال برشمرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بوستان» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر هفشجان ادامه داد: معرفی کتاب در طرح شنبه های کتاب مساجد، اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف را از دیگر برنامه های اجرایی این کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1232724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha