اعزام ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق روستایی/۵۰ واحد مسکونی تحویل قشر محروم می شود

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی به اجرای ۵۷ برنامه محوری و شاخص در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اعزام ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی و تحویل ۵۰ واحد مسکونی به قشر نیازمند از جمله برنامه هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سردار اسماعیل فرجی، صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، شعار امسال هفته بسیج را «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» نام برد و گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج هزارو 76 عنوان برنامه در سه هزارو 800 رده اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی به اجرای 57 برنامه محوری و شاخص در این هفته اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت قرارگاه های اقتصادی، برنامه هایی همچون اعزام 600 گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی، آبرسانی طرح های کشاورزی و افتتاح کانال های انتقال آب در روستاها و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی به همین مناسبت در دستور اجرا است.

 

وی از جمله پروژه های محرومیت زدایی را ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان معرفی کرد و با اشاره به اینکه ساخت 800 واحد مسکونی را متعهد شده ایم، اظهارکرد: عملیات اجرایی 200 واحد آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است که طی این هفته 50 واحد مسکونی تحویل قشر محروم جامعه خواهد شد.

 

سردار فرجی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام ماموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی را بر عهده دارد، افزود: تاکنون حفاری و لوله گذاری 40 کیلومتر کانال انتقال آب، 12 کیلومتر شبکه داخلی در روستا و چهار مورد ایستگاه پمپاژ در چهار مجتمع اجرایی شده است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی، افتتاح پروژه راه قتلیش به پیرپُز به طول هشت کیلومتر و احداث گلخانه 250 متری و استخر ذخیره آب در حوزه کشاورزی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

 

وی همچنین از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» و «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» در پنجم آذرماه خبر داد و افزود: گردهمایی ارکان مساجد هم با نام «گام دوم» در مساجد شهرستان ها پیش بینی شده است.

 

سردار فرجی، به تشکیل جلسات شورای تحول محلات در 168 پایگاه بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه با اجرای این طرح تلاش می کنیم مساجد همانند گذشته محل حل و فصل مشکلات محلات باشد، گفت: در این جلسات مشکلات و موانع محلات احصا و برای حل آن تصمیم گیری می شود.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی، تقدیر از فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج، افتتاح نمایشگاه تولیدات دانش بنیان در فاروج، تجلیل از خانواده شهدا و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور 28 هزار بسیجی در مراکز شهرستان ها را از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج معرفی کرد.

 

 

کد خبر 1232726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha