کتاب فرصتی برای پویایی و نشاط علمی جامعه

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، فرصت بسیار خوبی برای پویایی و نشاط علمی جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، امروز چهارشنبه (۲۵ آبان ماه)، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده لنده، به همراه رئیس اداره کتابخانه های عمومی از بخش های مختلف کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان لنده بازدید کردند.

 

در ابتدای این دیدار معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: یکی از مهمترین چالش های که امروز بشر با آن مواجه است عدم توجه به فرهنگ کتابخوانی است.

 

«علی اصغر خرمی» اظهار کرد: بازدید امروز دانش اموزان وروزهای آینده آنان از کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در راستای توجه و توسعه فضای کتابخوانی در بین دانش آموزان است که امیدواریم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

 

در ادامه نیز رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده، اذعان کرد: همکاری و تعامل خوب بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش در تعمیق بخشی و توسعه فضای جامعه به سمت کتاب خوانی یکی حرکت قابل تحسین است.

 

سید زکریا تقوی نژاد گفت: بیش از 25 هزار جلد کتاب بروز در مخازن کتابخانه های عمومی در شهرستان لنده وجود دارد که به طور میانگین روزانه بیش از 1هزار جلد از آن توسط اقشار مختلف مردم به امانت برده می شود.

 

وی افزود: اداره کتابخانه های عمومی در سطح شهر لنده یک باب، در سطح روستاها در روستای قیام و ایدنک(نیمه کاره) و در روستای شیتاب نیز در حال است که در روزهای آینده به شهروندان مختلف خدمات ارائه خواهد کرد.

 

تقوی نژاد یادآوری کرد: در چند سالی که کتابخانه روستایی قیام را راه اندازی کردیم، شاهد خدمات و مسابقات مختلف برای دانش آموزان و سایر اقشار در این روستا بودیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از فضای فیزیکی و سالن های مطالعه برای دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر با حضور کارشناسان این اداره فراهم می باشد که انتظار داریم دانش آموزان از فضا استفاده کنند.

کد خبر 1232733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha