استکبار از روحانیت در دفاع از دین ضربه خورده است/ عمامه و چادر نماد سبک زندگی دینی است

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه جان، مال، آبرو، عمامه روحانیون فدای اسلام است گفت: استکبار از روحانیت در دفاع از دین ضربه خورده است چرا که عمامه و چادر نماد دین هستند و آنان با دین و سبک زندگی دینی مشکل دارند.

حجت الاسلام روح الله مختاری با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیون در دفاع از ارزش های دینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استکبار قصد دارد تا دفاع روحانیت از شعائر دینی را هزینه دار کند. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: روحانیون جان، مال، آبرو و عمامه و هر آنچه دارند را فدای انقلابی می کنند که بسترساز رهایی بشر از ظلم و باعث آزادی و کرامت انسان های عالم است.

 

وی با اشاره به اینکه جسارت امروز بعضی از افراد به عمامه به دلیل آسیبی است که آن ها از عمامه به سرها دیده اند بیان کرد: اینکه کسی در جایی یک عمامه از سر روحانی بردارد نشان از عجز آن فرد است چرا که می داند عمامه و چادر نماد دین است.

 

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی دینی برگرفته از ارزش ها و باورهای ایمانی است بیان کرد: سبک زندگی اسلامی دینی برگرفته از مهدویت و باورهای انتظار است.

 

وی توضیح داد: روحانیون در میان مردم فهمیم ایران عزت مند و عزیز است و دشمنان باید بدانند با این برنامه ها و تحریک ها نه تنها از ارزش روحانیون کم نمی کنند که بر عزت آنان می افزایند. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: دوران مبارزات علما و روحانیونی که جان خود را فدای جامعه اسلامی کرده اند ببینید، که آن ها الگوی روحانیان و علمای دینی امروز هستند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1232756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha