رقابت ۱۲ تیم در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان

فرامرزی با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همزمان با سراسر کشور از امروز ۲۵ آبان‌ماه گفت: ۱۲ گروه برای شرکت در این رویداد در استان رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مجتبی فرامرزی امروز(چهارشنبه، ۲۵ آبان) در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در عرصه تولید محتوا استعدادهای خوش فکر و قوی داریم که متاسفانه این افراد و استعدادها شناسایی و ترویج داده نشده‌اند و نظام سلطه از فاز رسانه نامردی بر علیه مردم و این نظام فضا را وارونه جلوه می‌دهند.

 

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد استعدادیابی از افراد و تیم های متعدد در عرصه دیجیتال است.

 

فرامرزی افزود: این رویداد در سه بخش برنامه نویسی نرم افزارهای موبایلی و پویا نمایی بین دوازده تیم شرکت کننده از امروز ۲۵ تا ۲۷ آبان در یک رقابت ۴۸ ساعته برگزار می‌شود و در پایان تولیدات مورد داوری تخصصی قرار خواهد گرفت و تیم های برتر هر بخش معرفی، تقدیر و تجلیل می‌شود و تیم های اول هر بخش به رویداد ملی  تولید محتوای دیجیتال بسیج که در آذر ماه برگزار میشوند راه خواهند یافت.

 

وی اضافه کرد: امسال نسبت به رویدادهای قبلی یک تفاوت وجود دارد و در کنار این رویداد اصلی تولید و اثرهای مردم پایه هم جمع‌آوری شده است و در پایان به اثرهای برتر هم جوایزی اهدا خواهد شد.

 

فرامرزی در پایان با اشاره به اینکه امروز افسران جنگ نرم با تولید محتوا باید به جنگ با دشمن بروند گفت: امروز اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در بحث تولید محتوای فضای مجازی تلاش کنیم و مطمئن باشید اگر محتواهای خوبی در مقابل دشمن تولید کنیم، پیروز خواهیم شد.

کد خبر 1232770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha