دشمنان با بهره برداری از فضای مجازی به استعمار خود ادامه می دهند

حسینی گفت: دشمنان از ابزار فضای مجازی بهره برداری می کنند تا اراده خودشان را بر سرنوشت ملت ها تحمیل می کنند و به استعمار خود به شکلی نوین ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی امروز (چهارشنبه 25 آبان) در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان گفت: در دنیای امروز فضای مجازی جزو لاینفک زندگی بشریت است که در اسم مجازی است اما در اصل حقیقت است و لایه های اجتماعی را به خودش درگیر کرده است.

 

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: دشمنان از ابزار فضای مجازی بهره برداری می کنند تا اراده خودشان را بر سرنوشت ملت ها تحمیل می کنند و به استعمار خود به شکلی نوین ادامه می دهند.

 

وی ادامه داد: بر اساس جمله ای ناب از شهید سلیمانی «فرصتی که در دل تهدید ها وجود دارد در شرایط عادی نیست» لذا آنچه که تهدید قلمداد می شود را باید به فرصت تبدیل کرد و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به فعالیت پرداخت.

 

حسینی اظهارداشت: نبود تولید محتوای مناسب و عدم درک درست رسانه ای می تواند منجر به انحراف و خطای محاسباتی در فضای مجازی شود.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن در ذهن جوانان ما دو ایران مجازی و حقیقی ترسیم کرده است، گفت: جوان ما با تولید محتوایی که دشمن به او نشان داده ایران حقیقی را نمی بیند و تبلور آن در حرکت های هیجانی و اقدامات او در کف خیابان نمایان می شود.

 

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: اگر بستر برای جوانان ایجاد شود افق ما برای رویداد تولید محتوای سال آینده از ۲۶ گروه به به بالای ۵۰ گروه خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1232807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha