جشن کتاب در کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی از برگزاری جشن کتاب با حضور اعضای کانون و دانش آموزان مدرسه روستا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

امامعلی اسدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن کتاب با حضور اعضای کانون و دانش آموزان مدرسه روستا در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید علایی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: «المیرا ذکی پور» کتابدار کتابخانه عمومی الغدیر بیله سوار نیز در این مراسم فرهنگی با قصه گویی برای اعضای کانون و دانش آموزان آنها را با مقوله قصه گویی و کتابخوانی آشنا کرد.

 

وی اظهار داشت: اهدای یک جلد به شرکت کنندگان و معرفی کتاب برای آنها از دیگر بخش های فرهنگی این مراسم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بود.

 

اسدی خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم نیز دانش آموزان از بخش های مختلف کتابخانه شهید علایی بازدید و تعدادی از کتاب های این کتابخانه را به امانت بردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: کتابخانه این روستا یکی از کتابخانه های ارزشمند با بیش از 6 هزار کتاب هست که در سال های قبل مورد بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

 

اسدی تاکید کرد: این کتابخانه تا کنون بیش از ده های مسابقه کتابخوانی را به طور سالانه در بین دانش آموزان و اعضای کانون روستا برگزار می کند و فعالیت های چشم گیری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

 

کد خبر 1232819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha