بیش از۲۷۰ برنامه شاخص در استان سمنان اجرا می شود

شوقانی از اجرای ۲۷۳ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان خبر دادوگفت: این برنامه ها در هشت شهرستان استان سمنان به همت بسیجیان و مراکز مجموعه سپاه و آحاد مختلف مردم برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردار منصور شوقانی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج  امروز(۲۵آبان)  با اشاره به برنامه های این هفته گفت: در چهل و سومین سالگشت هفته مقدس بسیج ۴۳ برنامه محوری در استان سمنان برنامه ریزی و تهیه و تدارک دیده شده است که در طول هفته بسیج اجرا می شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه ۹ هزار و ۳۷۰ فعالیت در قالب ۲۷۳ برنامه شاخص در هشت شهرستان استان سمنان به همت بسیجیان و مراکز مجموعه سپاه و آحاد مختلف مردم برگزار می شود افزود: پنج برنامه به عنوان برنامه متمرکز کشوری است.

 

وی با اشاره به اینکه درآستانه هفته بسیج برنامه ها از امروز ۲۵ آبان آغاز شد اظهارداشت:نخستین برنامه که در واقع مرحله چهارم رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی استان سمنان است که به صورت کشوری در بازه زمانی ۴۸ ساعته در حال برگزاری است.

 

شوقانی برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در قالب ۶۰۰ گروه جهادی با حضور پنج هزار جهادگر در استان سمنان را  دومین برنامه اعلام کردوافزود:رزمایش جهادگران فاطمی ۲ نیز امسال در سطح کشور از ۲۸ آبان ماه آغاز خواهد شد و در استان سمنان این رزمایش به میزبانی دامغان به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

 

وی به دیگر برنامه هایی که در سطح هفته بسیج دراستان سمنان برگزار خواهد شد اشاره داشت وافزود:  برنامه شوق دیدار با حضور آحاد مختلف مردم و بسیجیان به صورت سامانه تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اجرا می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ازافتتاح مراکز رشد امام محمد باقر(ع) با نگاه احصا مسائلی که در سطح استان و شهرستان وجود دارد و راهکار تولید ایده که نسبت به این مسائل در شبکه نخبگانی بسیج انجام می شوددر طول هفته بسیج  خبردادوافزود: رزمایش اقتدار بسیجیان به صورت متمرکز کشوری پنجم آذرماه با حضور ۷۰۰هزار بسیجی در کشور سازمان یافته و در قالب ۱۵ هزار بسیجی استان سمنان انجام می شود.

 

 

 

 

آغاز چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تلاش در عرصه جهاد تبیین را یک تکلیف دانست وافزود: همه باید به آن عمل کنند ورمز قوی بودن ایران اسلامی داشتن روحیه بسیجی است.

 

شوقانی جهاد امیدآفرینی را وظیفه همگان برشمرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای تبیین دستاوردهای نظام استفاده کنند.

 

وی، ضمن ابراز خرسندی از همزمانی برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان و آغاز طلیعه چهل و سومین سالگرد هفته بسیج گفت: متاسفانه امروز دشمن برفضای مجازی کشور مسلط است و با تغییر اذهان جوانان به دنبال تصویر سازی غلط از نظام مقدس اسلامی است.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان اظهارداشت: گردهمایی و رقابت فعالین بسیجی فضای مجازی  در یک رویداد بزرگ زمینه خلق آثار ارزشمند و ماندگار را برای اعتلای فضای مجازی کشور فراهم می کند.

 

وی هدف از برگزاری این رویداد را شبکه سازی و انسجام بیشتر فعالان فضای مجازی دانست تا بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

 

شوقانی حمایت از نخبگان و چهره های صاحب ایده را از هدف دیگ این رویدادبرشمردوگفت: از این طریق سهمی در اشتغال آنها ایجاد شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با ابراز تأسف از اینکه بخش اعظمی از بازیهای رایانه ای در کشور وارداتی است بیان کرد: حضور و فعالیت جوانان بسیجی در این عرصه می تواند به بومی سازی بازی ها کمک کرده و وابستگی ما را در این زمینه کاهش دهد.

 

وی با بیان اینکه این رویداد از امروز چهارشنبه ۲۵تا جمعه ۲۷ آبان در استان سمنان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با هم به رقابت می‌پردازند.

 

شوقانی رویداد تولید محتوا را یک فرصت مغتنم برای ایجاد محتوای اثر گذار دانست و افزود: امروز دشمن در فضای مجازی با تولید آثار فیک به دنبال تسلط بر این فضا است و نیاز است که با تولید محتوای تاثیر گذار این فضا از دست دشمن گرفته شود.

 

 

کد خبر 1232840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha