اجرای ۴۵ برنامه طلاب استان سمنان در هفته بسیج / روحیه انقلابی از مؤلفه های کارآمدی و الگوسازی نظام است

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: ۴۵ برنامه محوری ویژه هفته بسیج از سوی بسیج طلاب استان سمنان برای امسال تهیه و تدارک دیده شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج  با تأکید براینکه بسیج مأمنی امن برای مردم است،گفت: بسیج خادم مردم بوده و دشمنان تاب و تحمل دیدن این مهم را ندارند و به همین دلیل به اشکال مختلف دشمنی خود را با این شجره طیبه بروز و ظهور می دهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان روحیه انقلابی را یکی از مؤلفه های کارآمدی و الگوسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردوافزود: تفکر بسیجی و مدیریت جهادی از دیگر مؤلفه های کارآمدی نظام  می باشد.

 

وی بسیج رایک فرهنگ دانست وبیان کرد: کار بسیج امت سازی است.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به همراهی بسیج به مردم  در برهه ها و شرایط مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و دیگر شرایط اظهارداشت: بسیج در کنار مردم و میان مردم و خادم مردم بوده و باید گفت بسیج جدای از مردم نیست و بسیج غمخوار مردم است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به نقش بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و اثرات و برکات آن در بحران ها و شرایط مختلف نیز اشاره کردوگفت: این بسیج است که کنار مردم است؛ بسیجی کسی است که دارای روحیه ای صریح، و جسور و شجاع، با نشاط، امید به آینده درخشان است.

 

وی با بیان اینکه اساس بسیج به معنویت و تربیت فرهنگ اسلامی است درخصوص برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج استان سمنان بیان کرد: ۴۵ برنامه در هفته بسیج از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است که مجری آن سازمان بسیج طلاب سپاه استان است.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: مجمع علمای استانی، پرداخت به موضوع جهاد تبیین از سوی ائمه جمعه و جماعات در سراسر مساجد استان سمنان، اجرای طرح امین و هجرت با حضور ۲۵۰ روحانی در مدارس و روستاهای سراسر استان سمنان، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس و حوزه های علمیه، برگزاری صبحگاه شهدایی در حوزه های علمیه، همایش طلایه داران جهاد تبیین به مناسبت روز تشکیل بسیج طلاب در حوزه های علمیه سراسر استان، برگزاری تریبون آزاد با موضوع توقعات جوانان از بسیج، مراسم غبارروبی مزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی و تجلیل از بسیجیان شاخص از جمله مهمترین ویژه برنامه های نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان است که در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.

کد خبر 1232847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha