برگزاری دومین دوره قرآن کریم ویژه معلمان و دبیران علوم اسلامی

دومین دوره قرآنی ویژه معلمان و دبیران علوم اسلامی با مشارکت پانزده معلم و دبیر به همت مجمع علمی قرآن الکریم آستان قدس عباسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل،دومین دوره قرآنی ویژه معلمان و دبیران علوم اسلامی با مشارکت پانزده معلم و دبیر به همت مجمع علمی قرآن الکریم آستان قدس عباسی برگزار شد. این دوره با نظارت شعبه مرکز قرآن الکریم آستان قدس عباسی در نجف اشرف در حال برگزاری است.

مسئول واحد تلاوت قرآن کریم در این خصوص اظهار داشت: این دوره قرآنی دروسی را در تلاوت، حفظ قرآن کریم، وقف و ابتدا و روشهای تدریس قرآن کریم را شامل می شود و به مدت هفت روز، روزانه سه کلاس درسی برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است. همچنین ارتقای مهارت های معلمان و دبیران علوم اسلامی در جامعه تاثیر مثبتی بر دانش آموزان و نشر فرهنگ قرآن کریم در جامعه خواهد داشت.

لازم بذکر است که دوره ها و پروژه های قرآنی مرکز قرآن الکریم آستان قدس عباسی بصورت مستمر در طول سال در حال برگزاری است و این مرکز توانسته است با برگزاری دوره های خود صدها استاد و قرآن آموز وارد جامعه نماید.

کد خبر 1232873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha