موفقیت در عرصه های دین محوری و دین باوری به تلاش مضاعف دستگاه های فرهنگی فارس نیاز دارد

فرخ زاده گفت: برای موفقیت در عرصه های دین محوری، دین باوری و دین پروری به تلاش مضاعف دستگاه های فرهنگی استان فارس و استفاده از ظرفیت های مردمی در این حوزه نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد فرخ زاده، در نشست هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان فارس گفت: برای کسب موفقیت در امور فرهنگی به تلاش مضاعف نیاز است و کار در این عرصه در ساعت کاری اداری کافی نیست.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: حفظ وحدت در جامعه و تمرکز بر روی اشتراکات باید در اولویت امور فرهنگی باشد و هدف گذاری اصلی در جهاد تبیین باید با تمرکز بر یکپارچگی اجتماعی و پرهیز از دو قطبی سازی انجام شود.

وی اضافه کرد: برای موفقیت در عرصه های دین محوری، دین باوری و دین پروری به تلاش مضاعف دستگاه های فرهنگی استان فارس و استفاده از ظرفیت های مردمی در این حوزه نیاز داریم.

فرخ زاده تاکید کرد: مدل سبک زندگی اسلامی تبیین شد اما در اجرا مغفول ماند و باید در این حوزه با تولید محتوای گسترده و نهضت مطالعه مفید اقدام کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق و پیشبرد جهاد تبیین باید در سه حوزه دانش، مهارت و تجربه گام برداریم و مدل تشکیل مجموعه متخصص و تشکل یافته در اداره فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و مدل کرسی های آزاد اندیشی در سه حوزه دانش، مهارت آموزی و انتقال تجربه را در جامعه گسترش دهیم.

 فرخ زاده با اشاره به اقتصاد فرهنگی و ایجاد جذابیت های معیشتی هم بیان کرد: گره زدن امور فرهنگی با منافع مردم موجب خواهد شد تا همه به صورت خودجوش در این زمینه فعالیت کنند.

کد خبر 1232885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha