بازارچه دایمی اقتصاد مقاومتی افتتاح می‌شود / اردبیل جزو ۶ استان برتر در صندوق کارآفرینی و اشتغال زایی

سرهنگ نوظهور گفت: بازارچه دایمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی مشاغل خرد خانگی بزودی افتتاح می شود تا از این تولید کنندگان حمایت ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ عباس نوظهور امروز (25 آبان ماه) در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج و برنامه های بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی در هفته بسیج نیز طرح های خود را یا افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد کرد تا در خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی پیشگام و پیشتاز باشد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری همایش تکریم از عشایر استان که یکی از اقشار تاثیر گذار اما کمتر دیده شده هستند که امیدواریم بتوانید در این برنامه فرهنگی حق این عزیزان را به خوبی ادا کنیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: حمایت از مشاغل خانگی و کارگاه های فعال یکی از وظایف مهم این نهاد است و طبق آمار جزو 6 استان برتر در زمینه صندوق کارآفرینی و اشتغال زایی معرفی شده ایم و در زمینه ترویج مشاغل اقتصاد مقاومتی نیز رتبه دوم را کسب کرده ایم.

 

سرهنگ نوظهور یادآور شد: بازارچه دایمی فروش محصولات اقتصاد مقاومتی مشاغل خرد خانگی بزودی افتتاح می شود تا از این تولید کنندگان حمایت ویژه ای صورت گیرد.

 

وی تاکید کرد: آماده همکاری در زمینه ساخت نهضت ملی مسکن هستیم و برنامه 200 واحد مسکوتی در منطقه میراشرف را آغاز خواهیم کرد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: بیش از 900 واحد مسکونی مددجویی پرداکنده روستایی نیز در برنامه داریم که 91 واحد آن با پیشرفت 80 درصد در حال اتمام است البته 5 واحد مسکونی در هفته دفاع مقدس را تحویل داده ایم و 25 واحد را نیز در هفته بسیج به خانواده مددجویان تحویل خواهیم داد و 25 واحد دیگر را نیز تا دهه فجر به این عزیزان تحویل خواهیم داد و بقیه واحدها مسکونی را نیز تا سال آینده در اختیار مددجویان قرار خواهد داد.

 

کد خبر 1232929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha