تحقق ۹۰ درصدی مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به طبس

رحیمی با اشاره به اینکه سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان ۱۴ مصوبه به همراه داشته است، گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد این مصوبات محقق شده و مابقی نیز بزودی به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی اکبر رحیمی شامگاه (25 آبان) در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان طبس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبات سفر استاندار به شهرستان طبس که در 23 دی ماه 1400 صورت گرفته است، در مجموع 14 مصوبه است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه مصوبه آبرسانی به از یکی از روستاهای طبس 80 درصد کار صورت گرفته است و مابقی تا یک ماه آینده طبق وعده مسئولان آب و فاضلاب استان به طور کامل انجام خواهد شد، افزود: این مصوبه بزودی به طور کامل محقق می شود.

 

وی با بیان اینکه همچین در خصوص تفکیک اسناد زمین های طرح جهش ملی مسکن مصوبه ای وجود داشت که این مصوبه نیز به طور کامل انجام شده است، گفت: مصوبه بازگشایی معابر زمین های طرح 79 هکتاری جهش ملی مسکن نیز صددرصد انجام شده است.

 

وی در خصوص مصوبه تامین آب لازم برای طرح 50 هکتاری جهش ملی مسکن شهر طبس، یادآور شد: این مصوبه به طور کامل انجام شده و طرح 79 هکتاری به دلیل عدم آماده بودن محوطه سازی و زیرساخت ها، 50 درصد محقق شده و چنانچه کار محوطه سازی تمام شود، شرکت آب و فاضلاب کار خود را شروع خواهد کرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به اینکه در راستای تکمیل بیمارستان شهر طبس نیز 10 میلیارد تومان در سفر استاندار اختصاص پیدا کرد که به طور کامل تخصیص پیدا کرده است، افزود: همچنین در این سفر مصوبه ای به منظور تکمیل آشیانه بالگرد و بدهکاری به پیمانکار تصویب شد که این مصوبه به صورت صددرصد انجام شده است.

 

رحیمی اظهارداشت: همچنین در ورودی سمت بشرویه مقرر شده بود که باقی مانده جاده تا فرودگاه طبس اجرا شود که کار شروع شده است.

 

وی با بیان اینکه شش کیلومتر از محور دیهوک مصوب شده بود که انجام شود که کار در حال انجام است و سه کیلومتر به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است، افزود: اضافه بر این 8 کیلومتر هم قرار بوده از سمت دیهوک اغاز شود که عملیات اجرایی این طرح نیز در حال انجام است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به طرح تامین روشنایی باند فرودگاه طبس اشاره کرد و گفت: وسائل مورد نیاز این طرح تهیه شده و کار در حال انجام است و تا 45 روز آینده تکمیل می‌شود.

 

رحیمی گفت: تعمیر لوکوموتیو راه‌آهن طبس نیز زمین به سرمایه گذار واگذار شده که سرمایه گذار باید بیایید و کار را شروع کند که این هم صددرصد انجام شده است.

 

وی افزود: قطار محلی طبس به مشهد با وجود پیگیری های استاندار و نماینده مردم طبس بدلیل نبود قطار انجام نشده وگرنه آمادگی کامل برای این موضوع نیز وجود دارد ولی قطار طبس تهران هفته ای دو مرتبه صورت می گیرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: در مجموع 90 درصد مصوبات سفر استاندار به طبس اجرایی شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1232955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha