طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

طرح جامع پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی و حکم رئیس شورای پدافند غیرعامل استان به استاندار ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید علی احمدزاده، استاندار و رسول رحیمی معاون پدافند غیرعامل کشور عصر امروز (۲۵ آبان ماه) نشست شورای پدافند غیرعامل با تفویض اختیارات به استاندار مبنی بر تشکیل و آغاز فعالیت ۱۱ کارگروه این شورا برگزار شد.

 

همچنین در این نشست حکم رئیس شورای پدافند غیرعامل استان از سوی رئیس پدافند غیرعامل کشور به دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

 

در ادامه این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های جدی و بحران‌ها اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل در شکل‌گیری و خدمت سریع به مردم تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به اینکه پدافندغیرعامل در توسعه و تقویت زیرساخت ها و صیانت و حفاظت از آنها حیاتی است، اظهار داشت: جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی و زیستی از دیگر اثرات پدافند غیرعامل است.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد: پشتوانه‌های انقلاب و نظام مردم هستند و برای صیانت و حفاظت از آنها پدافند غیرعامل در صدر امور قرار دارد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آغاز فعالیت های پدافند غیرعامل استان براساس طرح جامع آن تاکید کرد و اظهار داشت: این طرح یک سند راهبردی بوده که کل سرمایه های استان از قبیل حیاتی، حساس و قابل حفاظت را احصاء و سطح بندی کرده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی همه دستگاه های اجرایی برای مقابله با هرگونه تهدیدات با اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل، گفت: وظایف هر کدام از دستگاه های اجرایی در این طرح به خوبی مشخص شده است.

کد خبر 1232956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha