عملیات دستگیری عوامل تروریستی ایذه آغاز شده است

حیاتی از آغاز عملیات برای دستگیری عوامل تروریستی ایذه خبر داد و گفت: هم اکنون جلسه شورای تأمین امنیت استان به ریاست استاندار خوزستان در حال برگزاری است تا تمهیدات و تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با این حمله تروریستی و دستگیری عاملان در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ولی الله حیاتی شامگاه چهارشنبه (۲۵ آبان) در بیان جزئیات حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز چهارشنبه راکبان ۲ دستگاه موتورسیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی به سمت مردم و مأموران و مدافعان امنیت شلیک کردند.

 

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: در این حمله تروریستی تاکنون پنج نفر شامل یک کودک، یک زن و سه مرد به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر مجروح شدند.

 

وی با بیان اینکه حال تعدادی از مجروحان وخیم است اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان جزو نیروهای بسیج و ۲ نفر هم از نیروهای فراجا هستند.

 

حیاتی از آغاز عملیات برای دستگیری ضاربان مردم خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون جلسه شورای تأمین امنیت استان به ریاست استاندار خوزستان در حال برگزاری است تا تمهیدات و تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با این حمله تروریستی و دستگیری عاملان در نظر بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون اوضاع در ایذه به طور کامل آرام و تحت کنترل بوده و امنیت در این شهرستان برقرار است.

 

کد خبر 1232987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha