دین اسلام، ارزش واقعی زن را برای همه تبیین کرده است

به گفته حجت الاسلام رحمانی، دین اسلام را از این جهت باید برترین و کامل ترین دین دانست که دختران را از زنده به گور شدن و استثمار ابزاری به جایگاهی والا مبدل ساخت و ارزش های حقیقی دختران را برای همه جهانیان تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام رحمانی شامگاه دیروز در نشست دانش آموزی هویت دختران با حضور دانش آموزان مدرسه الزهرا (س) ماهنشان اظهار کرد: خداوند جایگاه دختران را با نزول سوره کوثر بلند مرتبه داشت آنگاه که به ابتران عالم ثابت کرد که نسل پیامبراسلام را توسط دختری که جهان به یمن وجود او و برای او خلق شده بود ادامه خواهد داد.

 

رئیس تبلیات اسلامی شهرستان ماهنشان، دین اسلام را از این جهت باید برترین و کامل ترین دین دانست که دختران را از زنده به گور شدن و استثمار ابزاری به جایگاهی والا مبدل ساخت و ارزش های حقیقی دختران را برای همه جهانیان تبیین کرد.

 

وی در ادامه به نقش دختران در جامعه اشاره کرد و گفت: دختران‌ نقش بسیار مهمی را در خانواده و جامعه ایفا می کنند، چرا که آنان در آینده مسئولین اداره کانون خانواده که مهمترین عنصر جامعه هستند، نقش دارند اما همیشه دور از چشم باقی مانده و توجه خاصی به آن نشده، این نقش ها در شکل گیری خانواده بسیار مهم و ارزشمند است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نقش مهم دختران امروز به عنوان مادران فردا در شکل ​گیری جامعه ​ای بهتر و سالم‌تر اثبات شده است، گفت: هر چه دختران از رشد اخلاقی و فکری بالاتری برخوردار باشند، می​توانند جامعه را به سمت کمال و پویایی سوق دهند. البته برای دستیابی به این هدف، لازم است نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی و علمی با بسترسازی​ های مناسب، زمینه​ های حضور موثرتر دختران را در عرصه ​های مختلف فراهم کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی در ادامه افزود : دختران ما می توانند با ایفای نقش در جامعه بیرونی و رقم زدن نتایج چشمگیر و رنگین، سبب افتخار و سر بلندی خانواده خویش شده و به جامعه خویش کمک کرده و سبب پیشرفت کشور شوند.

 

به گفته رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان اضافه کرد: دختران می توانند با پوشش مناسب سبب به راه آمدن و حتی مانع گمراهی درصدی از مردم شوند، دخترانی از سرزمین ما نقش های بسیار مهمی را در عین گمنامی بر دوش می کشند و با ایفای درست نقش های خویش سبب سربلندی خانواده خود و پیشرفت روز به روز جامعه شوند.

 

کد خبر 1233027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha