دشمن در اغتشاشات به دنبال از بین بردن اعتبار حاکمیت است

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال از بین بردن « اعتبار حاکمیت جمهوری اسلامی» است، گفت: تاکنون انقلابی به ارزش انقلاب اسلامی نبوده و اگر برای این نظام اتفاقی افتد دیگر انقلابی بر اساس جمهوریت و اسلامیت تکرار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی صبح امروز (۲۶ آبان) در نشست منطقه ای شبکه امامان جمعه منطقه ۳ خراسان جنوبی اظهار داشت: در طول تاریخ حمله علیه انبیاء بوده است، پیامبرانی که می خواستند عقل ها را زنده کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این ها عده کمی هستند ولی دارند جریانات را مدیریت می کنند، دشمن دارد خیلی کار می کند چقدر خوب است این فرمایش امام علی (ع) که بر شما باد به جهاد با جان‌ها و زبان هایتان در راه خدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی با بیان اينکه در طول تاریخ، انقلابی به ارزش انقلاب اسلامی وجود نداشته است، افزود: در آینده فقط انقلاب جهانی امام زمان (عج) را خواهیم داشت و اگر برای این نظام اتفاقی افتد دیگر انقلابی بر اساس جمهوریت و اسلامیت تکرار نخواهد شد.

 

حجت الاسلام رضایی افزود: سال‌ها در کشور ما نفوذی بوده و الان با کمترین هزینه شناسایی شدند و بدانید که از بین بردن اعتبار حاکمیت از دیگر اهداف دشمن در اغتشاشات است.

 

وی در خصوص ملزومات جنگ ترکیبی عنوان کرد: دیپلماسی، اطلاعات و تبلیغات، حمایت از نابسامانی ها و شورش های محلی، پرورش نیروهای نامنظم و چریکی، نیروهای کلاسیک نظامی و جنگ اقتصادی و حملات سایبری از جمله این ملزومات است که دشمن علیه ما استفاده کرده و می کند.

 

 حجت‌الاسلام رضایی در پایان گفت: هدایت سیاسی، ارتقای مباحث اعتقادی مردم و خدمات اجتماعی برای مردم از امور لازم برای مبلغین است.

 

 

 

 

کد خبر 1233071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha