بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا شرکت کردند

سردار بهرامی با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا حضور پیدا کردند گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر به مسابقات سراسری فراجا راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمد بهرامی امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ آبان) در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد اظهار داشت: از حمایت‌های مادی و معنوی فرماندهی کل انتظامی کل کشور سردار اشتری تقدیر و تشکر میکنم زیرا به واسطه این حمایت‌ها برنامه‌های فرهنگی و قرآنی رشد کمی و کیفی خوبی داشت.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا عنوان کرد: از ۲۵ عنوان فعالیت قرآنی که در سطح انتظامی داریم شاهد استقبال خوبی از سوی کارکنان بودیم.

 

سردار بهرامی با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی ما در فراجا حضور پیدا کردند افزود: از این تعداد ۹۸۵ نفر از مرحله استانی آمدند که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و تعداد ۳۰۰ نفر به مسابقات سراسری فراجا راه پیدا کردند.

 

وی تصریح کرد: در طول سال دوره‌های توانمندسازی تخصصی قرآنی را برای کارکنان فراجا برگزار می‌کنیم، همچنین در خصوص جذب استخدام با فراگیران قرآن کریم و نخبگان این حوزه هم اقدامات خوبی انجام دادیم.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا جهاد تبیین و ایجاد پلیس مکتبی در تراز انقلاب اسلامی را از جمله اهدافی که توسط این مجموعه دنبال می‌شود خواند و خاطرنشان کرد: ۶۰ نفر از منتخبین قرآنی این دوره از مسابقات فراجا در مسابقات نیروهای مسلح که سال آینده که به میزبانی سپاه پاسداران برگزار میشود حضور پیدا خواهند کرد.

 

کد خبر 1233087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha