اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در رشت برگزار شد

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ آبان) با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در سالن شهدای ناجا نیروی انتظامی استان گیلان واقع در رشت برگزار شد.
 
آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری گیلان، دادستان مرکز استان، فرمانداران و کارکنان انتظامی و مرزبانی از جمله حاضران در این مراسم قرآنی بودند.
 
تقدیر از کارکنان نمونه و تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا از دیگر بخش‌های این برنامه محسوب می‌شد که با حضور سردار اشتری، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و حاضرین برگزار شد.
 
لازم به ذکر است، بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا که از ۲۴ آبان در رشت آغاز شده بود تا سه روز ادامه داشت و در این دوره از مسابقات ۳۰۰ نفر از نخبگان قرآنی فراجا حضور داشتند که از بین ۲۳ هزار نفری که در مسابقات شهرستانی، یگانی، استانی و نیمه نهایی حضور پیدا کرده بودند انتخاب شده بودند.
 
مسابقات قرآن کریم فراجا در دو بخش کارکنان رسمی و وظیفه به صورت جداگانه برگزار شد و در ۱۰ رشته شامل قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج، ۱۰ و ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جز، درک مفاهیم، سطح یک و دو و حفظ کل قرآن کریم بود.
 
 
 
 
کد خبر 1233111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha