واقعیت حوادث اخیر کشور برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه حوادث اخیر کشور ناشی از کم توجهی به جهاد تبیین است،گفت: واقعیت حوادث و توطئه افکنی دشمنان انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدجواد قائمي، امروز(۲۶آبان) در نشست فصلی معاونین فرهنگي مدارس علميه خواهران استان اظهار كرد: معاون فرهنگي تبلور خرد جمعي و ايده هاي نوی فرهنگی است؛ لذا بايد مبتكر تمام ايده هاي فرهنگي يك مدرسه باشيد؛ اولین انتظار از شما به عنوان معاون فرهنگی در یک نهاد دینی و علمی، این است که نسبت به مسائل روز آگاه بوده و انتظار رهبری نیز این است که کنشگری فعال داشته و مبتكر عمل کنید و منفعل نباشید.

 

 مدير حوزه علميه خواهران مازندران ادامه داد: مشکلات فرهنگی مدارس علمیه خود را با توجه به مسائلی مانند بحران هویتی، دغدغه مندی کم نسبت به انقلاب، کم حجابی و ... اولویت بندی کنید و با توجه به آن برنامه ریزی داشته باشید، حداقل وظیفه شما در اغتشاشات اخیر، به عنوان معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران، این است که لایه های زیرین این حوادث را برای مردم و طلاب تبیین کنید.

 

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: كار در جبهه فرهنگي سخت است و بايد مستمر باشد، دير جواب ميدهد؛ كار شما با روح و روان مخاطب سرو كار دارد، لذا سخت است و به نتيجه نخواهد رسيد مگر زماني كه يك چهره مطلوب از شما در مخاطب شكل گرفته باشد.

 

وی اظهار کرد: در روابط با مخاطب، رابطه دوستي داشته باشيد، دليلش اين است كه در روابط، لايه ها موثر است، لايه رابطه اي بين دوستان به صورتي است كه مي توانند در عين حفظ حرمت ها به راحتي با هم صحبت كنند.

 

وی تاکید کرد: كلام رهبري را گوش دهید و با هم مباحثه انجام دهید و بعد از آن به جامعه مخاطب ارائه دهيد و برای آن ها تحليل و تبیین کنید.

کد خبر 1233131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha