تقویت بسته های خدمتی بیمه سلامت مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه رهبری تاکید کردند که مردم از لحاظ سلامت باید در وضعیت قابل قبول باشند و بیمار و خانواده اش نباید رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند، گفت: تقویت بسته های خدمتی بیمه سلامت با هدف کیفیت بخشی به خدمات این سازمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز( ۲۶آبان)‌در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت ایران در بابلسر برگزار شد، از سلامت و امنیت بعنوان دو نعمت مهم یاد  و اظهار کرد:‌ همگان بر اهمیت سلامت و امنیت واقفیم و با تمام وجودمان این مهم را لمس می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و ایجاد ناامنی در جامعه به وسیله ضد انقلاب و گروهک های منافق و کومله، گفت: نگاه دین با نگاه ساده بشری در رابطه با امنیت و سلامت متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه بیماری و ناامنی ها در خود می تواند برکاتی را داشته باشد، افزود:‌جنگ هشت ساله تحمیلی درحالیکه ظلم، جنایت و ... بود اما به فرموده رهبری برکاتی نیز برای کشور داشته است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه جامعه باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کند،‌گفت: امروز اگر از نظر سلاح های دفاعی و نظامی به گونه ای پیشرفت کردیم و دشمن تهاجم نظامی را در دستور کار قرار نمی دهد به برکت جنگ تحمیلی است.

 

وی با بیان اینکه روزگاری ماسک به کشور داده نمی شد و امروز ایران اسلامی به واسطه نخبگان داخلی واکسن کرونا تولید می کند، ادامه داد: دست اندرکاران سلامت و امنیت پیش خدا ارج و قرب دارند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت یکی از فعالان حوزه سلامت در کشور است،‌افزود:‌خدمات این سازمان بیمه گر در حوزه درمان بیماران به ویژه بیمه رایگان ملت ایران شایسته تحسین است.

 

وی بابیان اینکه سلامت روحی، جسمی و سلامت روانی و عاطفی ابعاد مختلف سلامت است،‌گفت: سازمان های بیمه گر به ویژه بیمه های تکمیلی باید در پرداخت ها به روز باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بسیاری از بیماران از دغدغه تامین هزینه درمان در بستر مرگ می افتند باید برای رفع این دغدغه بیماران تدبیر شود، افزود:‌ بیشتر از نیمی از جمعیت کشور را بیمه سلامت خدمت می دهد باید نگرانی بیماران را در تامین هزینه های درمان مرتفع کند.

 

وی خاطرنشان شد:رهبری بارها تاکید کردند که مردم از لحاظ سلامت باید در وضعیت قابل قبول باشند و بیمار و خانواده اش نباید دغدغه و رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بیمه رایگان شش میلیون نفر نیازمند و فاقد بیمه توسط سازمان بیمه سلامت اقدامی شایسته تحسین است،‌گفت: صندوق درمان بیماران صعب العلاج، خاص و نادر نیز اقدامی مهم و ارزشمند است.

کد خبر 1233186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha