جهاد تبیین بهترین راهکار برای مهار آشوب های اخیر کشور است

راستینه جهاد تبیین را مهمترین راهکار برای مقابله با برنامه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: باید تا می توان از امنیت و اقتدار کشور صحبت کرده و دستاوردها و نقاط مثبت نظام را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه هفشجانی امروز (پنجشنبه ۲۶ آبان) در آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار این استان که در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مجلس و دولت انقلابی مشکلات موجود در کشور را از میان برمی‌دارد، اظهار داشت: از آنجا که دشمن می‌داند این دولت در کنار مجلس می‌تواند موفق عمل کند از همین رو در تلاش است تا آنها را هدف برنامه‌های شوم خود قرار دهد.

 

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ های آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دنیای غرب در یک امپراتوری رسانه‌ای دروغ در تلاش است تا القا کند که ایران نه تنها ضعیف است بلکه کشوری آشوب زده و به هم ریخته است و مدافعان امنیت کشور را که مقابل یاغی‌گری‌ها ایستادگی می‌کنند را لقب قاتل می‌دهد.

 

راستینه با بیان اینکه دنیای غرب همه امکانات خود در کشورهای اروپایی، آمریکا و کشورهای عبری عربی را به خدمت گرفته تا ایران را به آشوب بکشد، افزود: حالی است که ایران هنوز از یک صدم توان امنیتی و ظرفیت اطلاعاتی خود در مهار این آشوب‌ها استفاده نکرده است.

 

به گفته این نماینده مجلس یازدهم، صدای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در راستای شکل گیری تمدن نوین اسلامی و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در جهان طنین انداز شده است.

 

راستینه ادامه داد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید مومن، متعبد و انقلابی شویم و این همان راه رستگاری است که رهبری معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده است.

 

وی به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: شرایط ظاهری کشور در روزهای اخیر وضعیت نگران‌کننده‌ای است اما در واقع عبور از یک نقطه سرنوشت‌ساز برای رسیدن به نقطه قدرت انقلاب اسلامی و آرمان‌های بزرگ است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آرمان‌های بزرگ محقق نمی‌شود مگر اینکه بتوانیم موانع را برطرف کنیم و در این مسیر باید مقاومت کرده و نقش تاریخی خود را ایفا کنیم.

 

راستینه از بین بردن انسجام ملی ایران را از مهمترین اهداف دشمن برشمرد و گفت: آمریکا می‌خواهد با از بین بردن انسجام داخلی ایران، کشور را در نقطه ضعف قرار دهد و با تقویت جریان‌های تجزیه‌طلب شهرهای مرزی کشور را از خاک کشور جدا کرده و با بهره‌گیری از منافقان جنگ‌های داخلی در کشور راه‌اندازی کند و امنیت کشور را که تولیدکننده قدرت است را به یک تهدید تبدیل کند.

 

وی با بیان اینکه جهان در حال گذار از قدرت هژمونی آمریکا به یک جهان چند قطبی است، تصریح کرد: در سال ۱۹۹۱ جهان از حالت تک قطبی خارج و به چند قطبی تغییر کرده و تحرکات اخیری که در کشور شکل گرفته نشان می‌دهد که ساختار نظام بین‌الملل در حال تغییر است و این موضوع برای امریکا که سیطره هژمونی خود را در جهان از دست داده و با نظام جدیدی مواجه است بسیار دردناک است.

 

راستینه با تاکید بر اینکه ایران به یک ابرقدرت در جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: برای این ادعا دلایل بسیاری وجود دارد که از مهمترین آن می توان‌ به بیرون کردن آمریکا در منطقه و منهدم کردن پایگاه‌های آن توسط ایران اسلامی اشاره کرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده اما هیچ یک از کشورهای منطقه از آن تبعیت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که ایران اسلامی با قدرت تمام خلیج فارس را کنترل می‌کند.

 

راستینه افزود: به اذعان بایدن، آمریکا در حال انحطاط است و در مقابل ایران به یک ابرقدرت در جهان تبدیل شده که توانسته با وجود سخت‌ترین تحریم‌های بین‌الملل جمعیت ۸۵ میلیون نفری خود را اداره کند و زیر سایه چنین شرایطی موفق به ساخت تجهیزات دفاعی شده به طور یکه روسیه در حمله به اوکراین مجبور به استفاده از فناوری‌های نوین ایران می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با این وجود ملت ایران، آمریکا را به استهزا کشیده است و با معرفی زنان عفیفه و فرزانه و موفقیت‌های قشر بانوان به دنیا نشان می‌دهند که تبلیغات علیه کشور دروغ است.

 

راستینه با بیان اینکه نمایندگان مجلس از قوه قضاییه صدور حکم محاربه و اعدام برای اغتشاشگران را درخواست کردند، افزود: منظور نمایندگان همه معترضان نیست بلکه منظور کسانی است که اسلحه به دست می‌گیرند و جان و مال مردم را به خطر انداخته‌اند.

 

کد خبر 1233219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha