اقدام جهادی امروز ما، نجات جوانان فریب خورده است

سردار ارجمند فر با اشاره به اینکه امروز اقدام جهادی ما این است که افراد فریب خورده را نجات دهیم، یادآور شد: نمی‌خواهیم به جوانان خود آسیب بزنیم, ما جنگ مسلح در تهران را سال‌ها قبل تجربه کرده‌ایم، اما قصد ما زدن سر فتنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار مجید ارجمندفر شامگاه پنجشنبه در آیین رونمایی از کتاب«مثلث عشق» با گراميداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است شهدا زنده اند.

 

 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا کنون دشمن با توطئه های مختلف سعی در براندازی نظام دارد، افزود: ایران اسلامی به همت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان سربلند بوده است.

 


وی اضافه کرد: تحریم‌هایی که وسیله تضعیف ایران بوده است، موجبات تقویت ایران اسلامی شده است. ایران اسلامی پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار داد اما این کشور جرات مقابله با ایران اسلامی را نداشت.

 


سردار ارجمند فر با بیان اینکه ایران، داعش که دست پرورده آمریکا بود را نیز حذف کرد و نقشه دشمن را در این زمینه نیز با کام گذاشت، افزود: تلاش مجدد دشمنان برای تجزیه ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور است.

 


جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اعتراف دشمن به مسلح کردن اغتشاشگران داخلی افزود: علت مدارا کردن سپاه آن است که بخش قابل توجهی از جوانانی هستند که خودشان از ماجرا خبر ندارند.

 


وی با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها اکانت فضای مجازی خود را به سازمان سیا فروخته‌اند، خاطر نشان کرد: سازمان سیا از طریق اکانت برخی سلبریتی‌ها، جوانان را فریب می‌دهد.

 


سردار ارجمند فر با اشاره به اینکه امروز اقدام جهادی ما این است که افراد فریب خورده را نجات دهیم، یادآور شد: نمی‌خواهیم به جوانان خود آسیب بزنیم، ما جنگ مسلح در تهران را سال‌ها قبل تجربه کرده‌ایم، اما قصد ما زدن سر فتنه است.

 


وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود، اضافه کرد: به برکت خون شهدا 43 سال است که انقلاب اسلامی حفظ شده و این راه ادامه دارد.

 


ارجمند فر با اشاره به اینکه رمز ماندگاری ایران اسلامی پیروی از رهبری و بصیرت مردم است، گفت: جوانان احساساتی نشوند و با بصیرت اقدام کنند.

 


جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه امروز امنیت برای بانوان از مرکز کشور تا دورترین نقطه فراهم است، گفت: حجاب مصونیت است و باید جوانان باید این را درک کره و لشگر دشمن و بیگانه نشوند.

کد خبر 1233256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha