دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش روی آورده است

سردار حسن شاهوارپور گفت: دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسن شاهوارپور امروز جمعه (۲۷ آبان) در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه در جمع خبرنگاران با تسلیت اظهار کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بی رحمانه با بمباران، موشک و تمام سلاح ها شهرهای ما را مورد هدف قرار می داد و امروز هم چنین صحنه‌ای را تکرار کرده است.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده‌ است افزود: اقداماتی که با باورهای ما کاملاً در تضاد است و کشته شدن نوجوان عزیز ما کیان جنایات نابخشودنی است و مردم ما مطمئن باشند که این کارها، کار دشمن است.

 

وی تصریح کرد: دشمن برای کارهای خود هزینه کرده و این بار هم در ایذه دست به انجام جنایت زده است اما امروز با مردم حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه یک بار دیگر این جنایات را محکوم کرده و اعلام می کنند که دشمنان ما ناکام هستند و این بار هم ناکام خواهند بود.

 

سردار شاهوارپور خاطر نشان کرد: امیدورایم با خون این شهدا و تبعیت و پیروی از خون شهدا، کشور ما بیمه شود و مقابل آسیب‌های داخلی مصون باشد.

 

کد خبر 1233286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha