عوامل آشکار و پنهان حادثه غمبار تروریستی ایذه در انتظار برخورد قاطع باشند

خلیلیان با اشاره به اینکه عوامل آشکار و پنهان این حادثه غمبار تروریستی در انتظار برخورد قاطع باشند، گفت: سرنخ‌های خوبی از عوامل حادثه به دست آمده و افرادی که در این اقدام  مشارکت داشتند در حین فرار بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز جمعه (۲۷ آبان) در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در جمع خبرنگاران، با تسلیت به مردم خوزستان و ایذه اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه هفت تن از مردم ما مظلومانه به دست افراد شرور به شهادت رسیدند که خداوند روح آنها را با روح شهدای کربلا محشور کند.

 

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مردم ایران بدانند حتما با مسببان و عاملان این حادثه برخورد قاطع صورت می‌گیرد افزود: سرنخ‌های خوبی از مسببان حادثه به دست آمده و افرادی که در حادثه تیراندازی و به شهادت رساندن مردم عزیزمان مشارکت داشتند در حین فرار بازداشت شدند و در حال بازجویی هستند.

 

وی تصریح کرد: تمام عناصر پشت پرده و شبکه‌هایی که این افراد را سازماندهی کرده‌اند شناسایی خواهند شد و آنها را به مجازات می‌رسانیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عوامل آشکار و پنهان این حادثه غمبار تروریستی در انتظار برخورد قاطع باشند بیان کرد: البته عناصری در خارج از کشور از بعد رسانه‌ای و سازماندهی کار پشت این قضیه هستند که به موقع اطلاعات آنها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

 

کد خبر 1233287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha