عاملان جنایت ایذه در مقابل چشم مردم مجازات شوند/ دشمن می‌داند اتحاد مردم ایران از بمب اتم خطرناک‌تر است

رضایی از مسئولان قضایی خواست عاملان جنایت ایذه را در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده و به مسیر تاریخی خود ادامه خواهد داد، گفت: دشمن می‌داند بزرگترین بمب اتمی ایران رابطه مردم با دولتی‌ها، رهبری و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محسن رضایی امروز جمعه (۲۷ آبان) در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: هر کسی در این حادثه دخالت داشته باشد دستگیر می‌کنیم و انتقان خون این شهدا را خواهیم کرد.

 

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور افزود: چند نفر از مسببان این عملیات تروریستی در حالی که می‌خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به اهواز هستند.

 

وی از مسئولان قضائی خواست عاملان این جنایت را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و به مسیر تاریخی خود ادامه خواهد داد.

 

رضایی با بیان اینکه به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت تصریح کرد: من به نمایندگی از رئیس‌جمهور در این مراسم حضور پیدا کردم و با جدیت کار را دنبال خواهم کرد.

 

وی عنوان کرد: مردم ایذه همیشه یکی از کانون‌های تاریخ‌ساز قوم بختیاری بودند و نقش اساسی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند از این دشمن بداند نمی‌تواند مردم این خطه را با شکست مواجه کند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور اضافه کرد: ما امروز غصه‌دار هستیم و غم در دل ما خانه کرده اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می‌دهد و این تاریخ‌سازی خود را در ایران اسلامی دنبال می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ما امروز در حال بیرون کردن تحریم‌های اقتصادی از ایران هستیم و کوری چشم آمریکا و اروپا، نفت خود را به بیش از یک میلیون بشکه صادر می‌کنیم گفت: آمریکایی‌ها دیدند در حال شکست در تحریم اقتصادی هستند بنابراین اقدام به ایجاد ناامنی در کشور کردند.

 

رضایی تاکید کرد: هدف دشمن از ایجاد ناامنی کاهش سرمایه‌گذاری و معادلات تجاری در این کشور و تعطیلی بازارها است تا از این طریق به اهداف خود که همان تحریم اقتصادی است دست پیدا کنند

 

وی بیان کرد: دشمن با ایجاد ناامنی در کشور به دنبال درست کردن سوریه و لبنان دیگری است اما باید بداند ایران نه تنها این طور نمی‌شود بلکه سوریه و لبنان را آزاد کرده و شما را نیز از تمام مناطق بیرون می‌کند و در کنار  قدرت نظامی، اقتصاد را هم درست خواهد کرد.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور اذعان کرد: دشمن فهمیده که اقتصاد و فرهنگ ایران در حال تحول و اصلاحات جدی است و دولت مردمی می‌خواهد مردم‌داری، برداری و محبت را به مردم برگرداند تا بین دولتی‌ها و مردم فاصله نباشد از این رو آن را خطری جدی برای خود می‌داند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند بزرگترین بمب اتمی ایران رابطه مردم با دولتی‌ها، رهبری و اسلام است از این رو می‌خواهد این رابطه را قطع کند به همین دلیل دست به ایجاد ناامنی رده و پشت سر معترضان قرار گرفته است.

 

رضایی با بیان اینکه معترضان و مردم حق دارند حرف خود را در این کشور بزنند چرا که انقلاب آمده تا حرف مردم را به گوش دولتمردان برساند تصریح کرد: همانطور که مردم در انتخابات شرکت دارند از سوی دیگر باید مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز و قانونی به گوش دولتمردان برساند اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی کردند و در حال حاضر سه نفر بسیجی زخمی شدند و در بیمارستان‌های اهواز تحت درمان هستند.

 

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید فیلم‌های عوامل این عملیات تروریستی پخش شود اما به من می‌گویند در حال شناسایی و دستگیری این عوامل هستیم؛ اما بدانیم اکنون مسئله فضای مجازی و جنگ در افکار عمومی یک جنگ بسیار مهم است و شما نباید که به خود اجازه دهید که اطلاعات این عوامل را به مردم ندهید.

 

وی افزود: باید کارهای اطلاعاتی خود را انجام دهید اما باید موتورسوارانی که ۲۴ ساعت قبل آمدند و دوربین‌ها را با تیراندازی خاموش با توجه به اینکه عکس آنها را دارید به مردم نشان دهید. باید سه بسیجی که در این حادثه مجروح شدند را نشان دهید تا مردم بدانند که چگونه بسیج، سپاه و ارتش در کنار مردم در خون خود می‌غلتند.

 

رضایی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های انقلاب را که از میان جامعه ما کنار گذاشته‌اند یعنی مردم دوستی، برادری و محبت دوباره احیا شود یاد آور شد: این دولت و کسانی که با این دولت همکاری می‌کنند اسم خود را دولت مردمی گذاشته‌اند و باید به ارزش‌های انقلاب که متأسفانه از ما گرفته‌اند برگردیم که به امید خدا به همین صورت خواهد شد.

 

کد خبر 1233289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha