حقیقت شعارهای آشوبگران غوطه ور شدن در هواهای نفسانی و فساد اخلاقی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: هدف شعارهای آشوبگران غوطه ور شدن در هوای نفسانی و فساد اخلاقی می باشد همان طور که غرب در منجلاب فساد و تباهی گیر کرده بنابراین می خواهد سایر ملل و کشورها را به این ورطه سوق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۷ آبان ماه) حجت الاسلام «میثم تارم»، در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: امیرالمومنین (ع) می فرماید؛ من از دو چیز نسبت به شما مردم هراسان هستم و آن همانا هوا پرستی و آرزوهای دور و دراز است.

 

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که هوا پرستی انسان را از راه حق و پذیرش حقیقت باز می دارد، تاکید کرد: ریشه فتنه ها و آشوب ها، هواپرستی و هواهای نفسانی است که مایه بدبختی انسان و ضرور زیان به دیگران می شود.

 

وی حقیقت و واقعیت شعارهای هنجار شکنانه آشوب گران هوا پرستی و هواهای نفسانی است، خاطرنشان کرد: این شعارها نه در دفاع از حقوق زن، انسان و نه بحث آزادی است.

 

حجت الاسلام تارم ادامه داد: هدف این شعارها غوطه ور شدن در هوای نفسانی و فساد اخلاقی می باشد همان طور که غرب در منجلاب فساد و تباهی گیر کرده بنابراین می خواهد سایر ملل و کشورها را به این ورطه سوق دهد.

 

خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: سران فتنه ها و آشوب اخیر همان ایده و عقیده آزادی جنسی به شیوه غربی را ترویج می کنند که انسان از بیان آن شرم دارد.

 

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که به تعبیر قرآن کریم؛ هوا پرستی به جایی انسان را می کشاند که خدای خود را هوای نفسانی خود قرار می دهد.

 

وی اظهار کرد: آزادی بی قید و بی بند، بدون معنویت، خرد و عقلانیت انسان را مطیع هوای نفس می کند.

 

حجت الاسلام تارم هدف دشمن را دین زدایی و معنویت زدایی از جامعه بشریت دانست و افزود: برای او سخت است که نظامی اسلامی براساس دین، قرآن کریم، معنویت و مکتب اهل بیت (ع) با استقلال کامل وجود داشته باشد.

 

خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: غرب همواره با ابزار مختلف سعی کرده که نشان دهد زن با حفظ شرافت، معنویت و حجاب نمی تواند پیشرفت کند و سال ها روی این مسئله پا فشاری و کار کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز غرب می بیند که زنان ایران اسلامی با دینداری، حفظ عفت، پاکدامنی و حجاب به بالاترین درجات علمی رسیده اند که این مهم ضربه ای محکم بر تفکر و اندیشه آنها است بنابراین با حجاب زنان ایران اسلامی دشمنی می کنند.

 

حجت الاسلام تارم ضمن تسلیت و محکوم کردن حوادث تروریستی و به شهادت رسیدن جمعی از هم وطنان مظلوم، تصریح کرد: هدف از این حرکت های کور سوریه سازی ایران اسلامی است.

 

امام جمعه جیرفت بیان کرد: از دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی می خواهیم مانع این حرکت های کور شده و عاملان آنها را به اعمال ننگین شان برسانند.

 

وی تاکید کرد: قطعا این حرکت های کور امت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای در نمی آورد و دشمنان کوچکتر از آن هستند که در مسیر این امت خلائی وارد کنند.

 

حجت الاسلام تارم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: در کلام امامین انقلاب به بسیج توجه ویژه ای شده است بنابراین مسئولین نباید از این ظرفیت عظیم غافل شوند.

 

خطیب جمعه جیرفت با بیان این مطلب که رزمایش های بسیج باید در شهرهای کشور دنبال شود، عنوان کرد: یکی از ضروری ترین تشکل ها، بسیج دانشجویی و طلاب است و مدارس ما باید توجه خاص و ویژه به بسیج دانش آموزی داشته باشند و تفکر بسیجی را گسترش دهند.

 

وی همه مردم ایران بسیجی هستند، ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران به دلیل تفکر و عمل بسیجی شکست ناپذیر است.

 

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: هر فرد ایرانی یک بسیجی است مگر معدود افرادی که دچار خود پرستی، شهوت پرستی، هوا پرستی، پول پرستی بوده و یا دست شان زیر سنگ دشمن است.

 

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: ابعاد جنگ ترکیبی دشمن از یک سو راهبرد اقتصادی، از سوی دیگر درگیری ها، اغتشاشات، نبرد سایبری، جنگ چریکی، حمایت از نابسامانی ها و شورش های محلی است.

 

وی اظهار کرد: هدف جنگ ترکیبی در کوتاه مدت این است که ملت ایران اسلامی را مستأصل کند تا از سوریه سازی ایران بتواند این کشور مقتدر را سرگرم مسائل داخلی کرده و در میان مدت نیز از نقاط ضعف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که بر اثر اغتشاشات به وجود آمده برای تسلیم کشور استفاده کند.

 

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: در دهه ۶۰ که این انقلاب اسلامی جوانه زده بود مزدوران فریب خورده، تجزیه طلبان و سلطنت طلب ها و منافقین تعداد زیادی را به شهادت رساندند اما نظام همچنان پا بر جا ماند.

 

خطیب جمعه جیرفت اضافه کرد: دشمن مردم ایران را نشناخته و فکر می کند کار نظام تمام است اما کور خوانده و باید بداند امروز این انقلاب و اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده که دیگر ملت ها از ثمره آن بهره مند می شوند.

 

وی در ضمن آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: تدابیر حکیمانه رهبری برای حوادث سیستان و بلوچستان مورد توجه تحلیلگران سیاسی قرار گرفته و اعزام هیئتی به نمایندگی از ایشان اقدامی بجا همراه با خیر و برکت است.

 

حجت الاسلام تارم در خاتمه، گفت: در این سفر به مواردی همچون شهید محسوب کردن مردم بیگناهی که در این حوادث تروریستی کشته شده و جانباز اعلام کردن آسیب دیدگان، آزادسازی افراد فریب خورده، اعلام برادری بین علمای شیعه و سنی پرداخته شد.

کد خبر 1233306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha