تولید محتوای اثر گذار ابزار تحقق جهاد تبیین است

سرهنگ گودرزی گفت: تولید محتوای اثر گذار ابزار تحقق جهاد تبیین است و باید بیش از پیش به ‌آن توجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی ،سرهنگ محمد گودرزی امروز (27 آبان) در آیین اختتامیه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن تقدیر از حضور و مشارکت بسیجیان در این رویداد، گفت: بسیج میدان تبدیل تهدیدات به فرصت ها است و همواره از توانمندی های نوجوانان و جوانان در تولید محتوای دیجیتال حمایت می کند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه تولید محتوای اثرگذار، در فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: تولید محتوای اثرگذار ابزار تحقق جهاد تبیین محسوب می شود و بسیج در این راستا برنامه دارد که یکی از آنها رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

 

وی در ادامه از شرکت کنندگان در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تقدیر کرد و بیان کرد: خوشبختانه سطح رقابت تیم های شرکت کننده امسال در این رویداد در سطح استان قابل قبول بود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال شاهد سرعت، کیفیت، خلاقیت و توانمندی تیم ها بودیم، اظهار کرد: این مشارکت گسترده نشان از ظرفیت های عظیم نوجوانان و جوانان بسیجی و انقلابی دارد که باید حمایت شوند.

 

راه اندازی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی با تکیه بر توان جوانان

 

سرهنگ گودری با اشاره به اینکه برای حمایت از تیم ها و همچنین توانمند کردن بسیجیانی که در این عرصه فعالیت می کنند برنامه داریم، گفت: با تکیه بر همین نوجوانان و جوانان نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه اندازی می کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور تیم های شهرستانی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با نظرات تخصصی هیئت داوران در بخش پویا نمایی تیم های محلات، ساوه و دلیجان به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند و تیم هاي ديگر شایسته تقدیر شدند و برگزیدگان مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1233353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha