نخبه همدانی به مسابقات جهانی اتریش ۲۰۲۲ راه یافت

مختاران گفت: مهدی اسکندری، کارآموز مهارت دیده در حرفه کنترل صنعتی از همدان به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ اتریش راه یافت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان، وهب مختاران در جمع خبرنگاران گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  به عنوان متولی امر آموزش‌های حرفه‌ای و به منظور ارتقاء سطح مهارتی جوانان، برگزاری مسابقات ملی مهارت را به صورت سالانه در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌کند و برگزیدگان مرحله کشوری پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان افزود: مهدی اسکندری نخبه همدانی از بین 5 رقابت ‌کننده حاضر در اردوی آماده‌سازی چهل و ششمین مسابقات جهانی از بین مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت در نوزدهمین دوره مسابقات و برگزیدگان ادوار گذشته که شرایط سنی مسابقات جهانی را دارند به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی شهر سالزبورگ اتریش انتخاب شد.

 

مختاران افزود: این نخبه همدانی سال 1398 هم در مسابقات آزاد رشته plc پگوف آلمان موفق به اخذ مقام سوم شده و سال 99 نیز در مسابقات آزاد آکواترونیک مقام سوم را کسب کرده است.

 

 وی بیان کرد: مهارت آموختگان در مسابقات شهرستانی، استانی و سپس در سطح ملی شرکت کرده و برای اردوی تیم ملی نفرات اول تا سوم برگزیده شده بودند که از بین آنها نفرات برتر انتخاب شده‌اند.

 

لازم به ذکر است؛ در مسابقات جهانی مهارت  ۲۱ نفر از ایران در ۱۸ رشته به کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، کره‌جنوبی، سوئیس و انگلستان اعزام می‌شوند.

کد خبر 1233379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha