۷۶۰ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات خودمالکی شدند

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: تاکنون هزار و ۳۰۰ متقاضی در این شهرستان جهت وام خودمالکی ثبت نام کرده اند که ۷۶۰ نفر موفق به دریافت وام شده اند.

بلال اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: وام خودمالکی به متقاضیانی که زمین دارند و در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند تعلق می گیرد و برای هر واحدی که پروانه بگیرند سه میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بدون هیچ گونه شرایطی پرداخت می شود.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان مساحت زمین برای هر یک از متقاضیان را ۲۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: در طرح نهضت ملی مسکن زمینی به مساحت ۸۵ هکتار برای احداث سه هزار واحد مسکونی واقع در میدان معلم شهر با مالکین توافق شده که جانمایی ها براساس اولویت واریز متقاضیان صورت خواهد گرفت.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۳۰۰ نفر در این شهرستان جهت وام خودمالکی ثبت نام کرده اند که ۷۶۰ نفر موفق به دریافت وام شده اند.

 

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۲۹۴ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام اولیه انجام داده‌اند.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان اضافه کرد: از این تعداد؛ هفت هزار و ۱۸۸ نفر پالایش شدند، سه هزار و ۱۰۶ نفر خودشان اقدام به حذف کردند، ۲ هزار و ۱۰۶ نفر اقدام به افتتاح حساب و هزار و ۴۳۹ نفر واریز مبلغ به حساب را داشته اند.

 

اکبرپور بیان کرد: واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای ۳۵ سال، مردان مجرد بالای ۲۳ سال و زنان خودسرپرست دارای فرزند هستند.

 

 

 

کد خبر 1233413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha