استکبار با همه عواملش برای گرفتن دین از ملت ایران به میدان آمده است

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز همه استکبار با همه عوامل و ایادی اش پای کار آمده تا دین را از روح و جان ملت ایران بگیرد آنها مخالف دین هستند زیرا دین مخالف سلطه گری، ظلم، بی عدالتی و ایجاد فساد آنهاست.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین در مورد اتفاقات دو ماه گذشته کشور گفت: اصلی ترین هدف دشمنان در اقدامات اخیر در چند موضوع خلاصه می شود، یک مورد این است که آنها مشاهده می کنند با وجود همه تحریم ها و مشکلاتی که برای ملت ایران ایجاد کرده و می کنند، نظام جمهوری اسلامی قدرت و گسترش بیشتری پیدا کرده و انسجام داخلی آن بیشتر شده و برای اینکه بتوانند قدرت جمهوری اسلامی را به نوعی تضعیف کرده و جلوی گسترش جمهوری اسلامی را بگیرند و انسجام داخلی را برهم بریزند، دست به این اقدامات می زنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: نکته دیگر اینکه دشمن مهمترین عامل قدرت و قوت ملت ایران را که دین باوری و دین است مورد هدف قرار داده و وقتی آنها در عرصه های گوناگون شکست خورده اند به این نتیجه رسیده اند که تنها راه موفقیت جدا کردن مردم از دین و دین باوری است.

 

 

جمهوری اسلامی پرچم دار دین حقیقی در دنیا است

 

وی عنوان کرد: امروز همه استکبار با همه عوامل و ایادی اش پای کار آمده تا دین را از روح و جان ملت ایران بگیرد، آنها مخالف دین هستند زیرا دین مخالف سلطه گری، ظلم، بی عدالتی و ایجاد فساد آنهاست و می خواهند با دین مقابله کنند و می دانند پرچم دار دین حقیقی در دنیا جمهوری اسلامی است، بنابراین اینگونه اقدامات برای رسیدن به این اهداف است.

 

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر دشمنان اعلام کرد: امام خمینی فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود»،  این خون ها چون خون های مظلوم است تبدیل به حضور ده ها میلیونی مردم شده و مردم بیدار تر شده و ماهیت خبیث، کثیف و خون آشام دشمنان را بهتر می شناسند.

 

وی تأکید کرد: مردم می دانند دشمنان آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب و برخی کشورهای مرتجع منطقه از جمله رژیم عربستان سعودی هستند و در واقع ماهیت اینها برای مردم ما آشکارتر شده و اینگونه حوادث هم به وحدت و انسجام داخلی منجر شده و هم اینکه چهره حقیقی دشمنان ملت ایران را بیشتر نمایان می کند.

 

 

اگر اسرائیل خیرخواه انسان هاست به اشغالگری در فلسطین پایان دهد

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خصوص اظهارات اخیر نخست وزیر پیشین اسرائیل اظهار کرد:  این اراجیف از ابتدای انقلاب از سوی چنین افرادی بیان شده و اینگونه سخنان آخرین بار نیست که بیان می شود، از ابتدای انقلاب این شیاطین از این حرف ها زیاد زده اند و چون حرف باطل بوده از بین رفته است و هم خود به گور رفته اند و هم حرف هایشان به گور رفته است.

 

وی یادآور شد: این امر نشان می دهد کسانی که در این اغتشاشات آمده و به مردم ضربه زده و امنیت را خدشه دار می کنند سربازان چه کسانی هستند و باید بدانند دارند آب به آسیاب این انسان های جانی و ظالم می ریزند.

 

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل خیرخواه انسان ها است خوب است اشغالگری را پایان داده و کشور فلسطین را به صاحب آن واگذار کند اگر اسرائیل در کنار مردم ایران است هر روزه دوره گردی کرده و موجب تحریم داروهای بیماران در ایران نشود.

 

وی گفت: اینها به هیچ وجه در کنار مردم ایران نبوده و نیستند و همیشه بر علیه ملت ایران کار کرده و دشمن مردم ایران بودند و ذات اینها دشمنی با ملت ایران بوده و جز به ریشه کنی ملت ایران به چیز دیگری راضی نمی شوند.

 

کد خبر 1233431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha