برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه پزشکی جهرم

حجت الاسلام دستداده از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام زین العابدین دستداده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه توسط ستاد عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: یکی از اهداف مهمی که برپایی این نمایشگاه دنبال می‌کند الگوسازی درباره پوشش اسلامی است.
 

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و ارائه الگوهای پوشش اسلامی تا دوم آذر آماده ارائه خدمات به دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم است.
 

حجت الاسلام دستداده تصریح کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی جهرم در قالب غرفه های مختلف شامل حجاب، ورزشی، پوشاک آقایان و لوازم التحریر به ارائه خدمات می پردازد.
 

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه با اهدافی همچون تقویت ارزش‌های دینی انجام می‌شود چرا که باید در این خصوص تثبیت ایجاد کرد.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: کالاهای موجود در این نمایشگاه با تخفیف ویژه و اقساط در اختیار علاقمندان قرار گرفته می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد:‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بسیج جامعه پزشکی در برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی جهرم مشارکت دارند.

کد خبر 1233449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha