پاسخ گویی به شبهات مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام موسوی گفت: جهاد تبیین و پاسخ گویی به شبهات از راه های ارتقای بصیرت عمومی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: حضور مؤثر و آگاهانه جوانان مؤمن و انقلابی  برای نهادینه سازی و تبیین اهداف جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب و پاسخ گویی به شبهات دشمنان  باید مورد توجه قرارگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با انگیزه ای قوی تحریف و دروغ پردازی درباره گذشته و حتی زمان حال را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: بازگو شدن دستاوردهای انقلاب راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: هدف دشمن سیاه نمایی و ترویج نا امیدی از وضعیت ایران اسلامی و ساخت تصویری آرمانی از کشورهای توسعه یافته است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می توانیم عامل عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها است، تصریح کرد: مدیریت های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می توانیم است که امام به همه ما آموخت تا ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه‌ها رسانید.

 

وی با بیان اینکه ارتقای بصیرت عمومی در جامعه را مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان خواند و گفت: افزایش گفتمان های دینی مهم ترین  گام در ارتقای بصیرت عمومی است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ ناب دینی در بین جوانان و نوجوانان از مهم ترین اهداف برگزاری گفتمان های دینی است.

 

این کارشناس اظهار کرد: تلاش برای  پاسخگویی به شبهات جوانان با توجه به وضعیت امروز جامعه و بالا بردن سطح آگاهی آنان از مسائل روز جامعه جهت  ارتقای بصیرت عمومی در بین آنان از مهم ترین اهداف برگزاری گفتمان های دینی در این استان است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: گفتمان‌های دینی و پاسخ به شبهات ذهنی دانش آموزان و دانشجویان یک نیاز جدی و ضروری و گامی بسیار مهم در راستای مقابله با این دسیسه های دشمنان است.

 

وی ادامه داد: ايجاد فضاي مناسب و امن براي طرح پرسش هاي مخاطبان و تعميق مباني نظري، اعتقادي و ارزشي مخاطبان به‌ واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره، بستر‌سازي مناسب براي ايجاد تعامل ميان جوانان و نوجوانان و اساتيد، ايجاد بينش و توانايي تحليل در رويدادهاي فرهنگي براي مقابله با تهاجم باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1233477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha