«بسیج» خار چشم استکبار/ فضای مجازی خالی نماند

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه بسیج خار چشم استکبار و دشمنان اسلام است، گفت: باید از بسیج این شبکه نورانی مراقبت شود و کارهای تربیتی بسیار گسترده ای صورت بگیرد و شبکه صالحین تقویت شود؛ در این شرایط نباید سنگر دفاع از ارزش ها خالی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۲۸ آبان) در دیدار با فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان شهرستان زیرکوه اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست، روی این اخلاص من خیلی تاکید دارم، متکی به اخلاص و متکی به خود، یعنی صد در صد مردمی باشید.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بسیج هیچ تکیه ای به هیچ چیزی چه جایگاهی چه مادی و عرضی ندارد، گفت: هدف امام راحل از تاسیس بسیج همین بود و امروز بسیج به قدرتی رسیده است که دشمن و استکبار همواره تلاش می کنند تا آن را تضعیف کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج، خار چشم و دشمنان اسلام است، افزود: «بسیج» خار چشم وهابی هایی است که به ظاهر می‌گویند ما مسلمانیم اما از هزار تا کافر این ها بدتر هستند.

 

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: الگوی یک بسیجی باید امام علی علیه اسلام و رسول گرامی اسلام(ص) باشد چرا که خود این دو بزرگوار هم به معنای واقعی بسیجی بودند و امروز یکی از خواسته های مقام معظم رهبری این است که ما باید هشت میلیون و ۵۰۰ جوان انقلابی مومن تربیت کنیم و این کار، کار بسیج است.


امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه همه معیارهای یک عبد صالح باید در یک بسیجی تجلی یابد، ادامه داد: این دو شاخصه اگر در کنار هم جمع شود آن موقع اگر طوفان و بمباران اطلاعاتی، جنگ نرم و شناختی و ترکیبی و جنگ تحریف و جنگ روایت و ... شکل بگیرد در این جوان مومن انقلابی اثر نخواهد گذاشت.

 

وی با تاکید بر اینکه کار بسیج، تربیت نیروهای صالح است، افزود: ما باید این اندیشه پاک و صالح را به همه‌ی جهان صادر کنیم و امروز جنگ دشمن جنگ بسیار پیچیده ای است که حقیقتا تفکر بسیجی را هدف قرار داده است و بدانید تا بسیج است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: باید از بسیج این شبکه نورانی مراقبت شود و باید کارهای تربیتی بسیار گسترده ای صورت بگیرد و شبکه صالحین تقویت شود و در این شرایط نباید سنگر دفاع از ارزش ها خالی بماند و بدانید که فضای مجازی قتلگاه است اما خط مقدم ما است و نباید خالی بماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1233486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha