کانون های مساجد باید با ابتکارات خلاقانه مردم را به کتابخوانی سوق بدهند

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه امروز فضای مجازی و نرم افزارهای مختلف عرصه خرید کتاب و کتابخوانی را متحول کرده است، گفت: کانون های مساجد باید با برنامه ها و ابتکارات خلاقانه مردم را به مطالعه و کتابخوانی سوق بدهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن افکار در دومین نشست دورهمی مدیران کانون های فعال مشهد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که در کانون شهید روحی مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و برشمردن موفقیت های کانون شهید روحی در عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: کانون های مساجد باید با برنامه ها و ابتکارات خلاقانه مردم را به مطالعه و کتابخوانی سوق بدهند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه امروز فضای مجازی و نرم افزارهای مختلف عرصه خرید کتاب و کتابخوانی را متحول کرده است، بیان کرد: فعالان کانون های مساجد باید با روش های نو و بدیع لذت کتاب خوانی و سهولا دسترسی به دانش و آگاهی را برای نوجوانان و جوانان دوچندان کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در کانون های مساجد کتاب و کتابخوانی از بخش های اصلی فعالیت ای فرهنگی هنری مسجد محسوب می شود ابراز داشت : ستاد کانون های مساجد از طرح و ایده های کانون های مساجد در این عرصه حمایت خواهد کرد.

 

همچنین در این نشست علی اکبر روحی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی گزارشی از اقدامات و فعالیت های کانون را در حوزه ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را ارائه کرد.

 

گفتنی است کانون شهید روحی به عنوان تشکل تخصصی حوزه کتاب و کتابخوانی رتبه ها و مقام های متعددی را در رویداد ها و مسابقات کسب نموده است که رتبه برتر جشنواره مروجان کتابخوانی کشور، موسسه برتر مروج کتابخوانی خراسان رضوی در سال ۹۸ و کانون موفق و منتخب مسابقات کتابخوانی از آن جمله است.

کد خبر 1233502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha