تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح هادی در روستاهای گیلان

عباسی گفت: برای همه روستاهایی که نیازمند طرح هادی بوده و یا نیاز به اعتبار برای اجرا داشتند، اعتبارات لازم پیش‌بینی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز(شنبه، ۲۸ آبان) در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آب‌بندان‌ها و رودخانه‌های استان، بند «و» و«ز» تبصره هشت بودجه بخشی از مباحث جلسه امروز بودند گفت: محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های هادی، اعتبارات ابلاغی سال ۱۴۰۱ از دیگر مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.

 

استاندار گیلان با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان مجلس در رفع مشکلات حوزه انتخابی افزود: در گیلان ۲۵۰ رشته رودخانه وجود دارد که باید ساماندهی شود و آب‌بندان ها باید برای فصل زراعی لایروبی و آماده سازی شود.

 

وی با اشاره به طرح‌های هادی استان که سال‌هاست به دلیل کمبود اعتبارات متوقف مانده و یا نیاز به بازنگری داشته‌اند اظهارکرد: برای همه روستاهایی که نیازمند طرح هادی بوده و یا نیاز به اعتبار برای اجرا داشتند، اعتبارات لازم پیش‌بینی شد.

 

عباسی با بیان اینکه تخصیص اعتبار به برخی پروژه‌های نیمه تمام نیز در اولویت قرار گرفت تصریح کرد: پل اسالم، میدان گیل، راه‌آهن رشت - کاسپین، آزادراه و روستای خرشک از جمله این پروژه‌ها هستند.

 

وی تعامل مطلوب بین نمایندگان و  مدیران دستگاه های اجرایی را موجب جذب اعتبارات دانست و بیان کرد: این تعاملات منجر به جذب اعتبارات متمرکز در وزارتخانه‌ها برای استان می‌شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه بودجه استان تحقق یافته است اذعان کرد: مجموع اعتبارات سفر ریاست جمهوری، بودجه ۱۴۰۱ و اعتبارات دستگاه ها منجر به سرعت در روند اجرای پروژه‌ها می‌شود و رضایتمندی لازم وجود دارد و در دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های خوبی در راستای رفاه مردم و توسعه استان هستیم.

کد خبر 1233523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha