اعلام نتیجه ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی(ع)+ زمان برگزاری آزمون

بر اساس اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی علیه السلام پس از اتمام زمان ثبت نام تعداد ۱۴/۱۸۱نفررشته در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛‌ بر اساس اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی علیه السلام پس از اتمام زمان ثبت نام تعداد 14/181نفررشته در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

این تعداد شامل 8/786 نفررشته خواهران و 5/395 نفررشته برادران می باشد.

در این دوره طبق اعلام ستاد برگزاری مسابقات که از آغاز فرایند کار در شیوه نامه برگزاری مسابقات تصریح شده بود زمان ثبت نام برای اولین بار تمدید نشد و سامانه مربوطه در ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آبان ماه بسته شد.

البته شرکت کنندگان در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل که در سامانه ثبت نام کرده اند تا ساعت 24 روز یکشنبه 29 آبان ماه فرصت دارند که فایل تلاوت های خود را در سامانه مسابقات بارگذاری نمایند.

طبق اعلام ستاد برگزاری مسابقات در شیوه نامه،آزمون سیستمی حافظان قرآن کریم در رشته های 10 جزء ،20 جزء و کل قرآن کریم به شرح جدول ذیل برگزار می گردد که لازم است کلیه حفاظ محترم در این آزمون شرکت نمایند.

حافظان قرآن کریم جهت آشنایی با نحوه برگزاری آزمون سیستمی می توانند به سامانه مسابقات دارالقرآن امام علی علیه السلام مراجعه نموده و با مطالعه جزئیات مربوط با آمادگی هرچه بیشتر در این مرحله به رقابت بپردازند.

 

ردیف

میزان محفوظات

گروهبندی شرکت کنندگان

زمان برگزاری آزمون

1

رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم

برادران و خواهران زیر 18 سال

برادران بالای 18 سال

پنجشنبه مورخ 3 آذرماه ساعت 9 صبح

2

رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم

خواهران بالای 18 سال

پنجشنبه مورخ 3 آذرماه ساعت 15

3

رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم

کلیه شرکت کنندگان

(برادران و خواهران کمتر و بیشتر از 18 سال)

جمعه مورخ 4 آذرماه ساعت 9 صبح

4

رشته حفظ کل قرآن کریم

کلیه شرکت کنندگان

(برادران و خواهران کمتر و بیشتر از 18 سال)

جمعه مورخ 4 آذرماه ساعت 15

 

بنابرگزارش شبستان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (علیه السلام) در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت ترتیل حفظ ۱۰ حفظ ۲۰ و حفظ کل و مفاهیم حدود ۱۳۰۰۰ نفر شرکت کردند و از این تعداد  ۷۷ نفر برگزیده شدند.

لازم به ذکر است نابینایان عزیز مشروط به ارائه گواهی معتبر که باید در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری می کردند از شرکت در آزمون سیستمی حفظ قرآن کریم معاف می باشند.

کد خبر 1233527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha