لایروبی رودخانه‌ها نیاز ضروری استان است

دلخوش لایروبی رودخانه‌ها را نیاز ضروری استان دانست که نیازمند تخصیص اعتبارات است وگفت: نمایندگان آمادگی لازم در کمک برای جذب بودجه در بخش‌های کشاورزی و عمرانی را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سیدکاظم دلخوش امروز(شنبه، ۲۸ آبان) در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه تخصصی مجمع نمایندگان با استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط اظهارکرد: باید از ظرفیت نمایندگان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بهره گرفته شود که در گروه تعامل مطلوب است.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه باید لایحه بودجه را به مجلس بیاورد تا تصویب شود اظهارکرد: برای بهره‌مندی از بودجه و امکانات موجود از بند «ز» تبصره هشت به منظور لایروبی آب‌بندان‌ها، استخرها و رورخانه‌ها که کاری ابتکاری در بودجه ۱۴۰۰ بود، باید از هم اکنون اقدام کنیم.

 

وی لایروبی رودخانه‌ها را نیاز ضروری استان دانست که نیازمند تخصیص اعتبارات است و بیان کرد: با توجه به اینکه گیلان از استان‌های پرحادثه در حوادث غیرمترقبه است، ما باید هم از ظرفیت قانون بودجه و هم از اعتبارات پروژه‌های سفر بهره گیریم و نمایندگان آمادگی لازم در کمک برای جذب بودجه در بخش‌های کشاورزی و عمرانی را دارند.

 

 

کد خبر 1233531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha