اعضای کانون فرهنگی هنری شهید کیانی از کتابخانه عمومی الغدیر بیله سوار بازدید کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی از بازدید اعضای نوجوان دختر کانون فرهنگی هنری شهید کیانی از کتابخانه عمومی الغدیر بیله سوار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

گلناز خاقانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای نوجوان دختر کانون فرهنگی هنری شهید کیانی از کتابخانه عمومی الغدیر بیله سوار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی تصریح کرد: بازدید از بخش های مختلف این کتابخانه و شرکت در نشست کتابخوانی با حضور کتابدار این کتابخانه از دیگر برنامه های این بازدید بود.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی برای اعضای کانون بود، یادآور شد: از مدیریت و عوامل کتابخانه الغدیر تقدیر و تشکر می کنم که این فرصت مغتنم را برای اعضای این کانون فراهم کردند تا بتوانیم در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های موثری برداریم.

 

خاقانی خاطر نشان کرد: کتاب و کتابخوانی مظهر دانایی است و باید در ترویج این فرهنگ غنی بین نوجوانان و جوانان اقدام های موثری انجام بدهیم تا آنها را از گرداب فضای مجازی و وقت گذرانی های بیهوده نجات دهیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی اظهار داشت: جامعه ای که در آن دانایی باشد گرفتار خرافات و حرف های بیهوده نخواهد بود.

کد خبر 1233538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha