طرح تربیتی چهره به چهره ظرفیت بزرگی برای روشنگری و «جهاد تبیین» در بین نوجوانان و جوانان دارد

بحرالعلومی گفت: طرح تربیتی چهره به چهره ظرفیت بزرگی برای روشنگری و «جهاد تبیین» در بین نوجوانان و جوانان دارد و می تواند منویات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» را به خوبی بسط و گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی امروز (28 آبان ماه) در دیدار با مجری کشوری طرح چهره به چهره و چکامه گفت: طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح های موفق برای احیای جلساتی که پیش از انقلاب در مساجد برگزار می شد، هست و پیگیر برگزاری جلسات این حلقه های تربیتی در مساجد هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: قطعا با حمایت از این حلقه های تربیتی مسئولیت انقلابی خود در برابر نوجوانان و جوانان را انجام داده ایم و باید فرهنگ انقلاب در بین نسل نوجوان و جوانان جاری و ساری باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: طرح تربیتی چهره به چهره ظرفیت بزرگی برای روشنگری و «جهاد تبیین» در بین نوجوانان و جوانان دارد و می تواند منویات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» را به خوبی بسط و گسترش دهد.

 

بحرالعلومی عنوان کرد: کارهای بزرگی نیز به همت مربیان این طرح در سطح مساجد استان صورت می گیرد و پیگیر فعالیت های این طرح در استان هستیم و امیدواریم حمایت های ویژه ای از سوی مرکز برای این عزیزان انجام شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: آماده همکاری بیشتر این حقله های تربیتی با موسسه های قرآنی و قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و امیدواریم این حلقه اتصال برای افزایش ظرفیت های توانمندی مربیان حلقه های چهره به چهره صورت گیرد.

 

در ادامه این دیدار، «هرمز نعمت زاده» با اشاره به اینکه 50 حلقه تربیتی در استان اردبیل فعال است، اعلام داشت: دستاوردهای ویژه ای را از سوی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان شاهد هستیم و تلاش می کنیم از این ظرفیت های فرهنگی حمایت کنیم.

 

مجری کشوری طرح چهره به چهره و چکامه بیان کرد: گسترش برنامه های طرح چهره به چهره منوط به همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی با مجریان این طرح در استان ها است و امیدواریم مدیران نهادهای فرهنگی حمایت ویژه ای از این حلقه های تربیتی داشته باشند.

 

وی یادآور شد: متاسفانه کم کاری نهادهای فرهنگی موجب شد تا از ظرفیت های تحصیل کردگان و مربیان کانون های مساجد برای ایجاد حلقه های تربیتی استفاده شود و امروز فعالیت های خوبی را از طرح تربیتی چهره به چهره شاهد هستیم.

 

کد خبر 1233550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha