پیش بینی ۱۲۰ برنامه در هفته بسیج از سوی بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد

رضایی گفت: ۱۲۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج از سوی بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ حسن رضایی عصر امروز (۲۸ آبان ماه) در نشست خبری هفته بسیج، با اشاره به اینکه امروز وظیفه مسئولان در قبال مردم و نظام نسبت به گذشته بیشتر است، اظهار کرد: مسئولان باید با کار‌ها و اقدامات جهادی به این مردم شریف و نجیب خدمت کنند، زیرا مشکل مردم تبعیض‌ها، فساد‌ها و بی‌عدالتی ها است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار جهانی به دنبال تسخیر کشورها بوده و وقتی نمی‌تواند از طریق جنگ نظامی به هدف خود برسد، وارد «جنگ ترکیبی» شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج، افزود: ۱۲۰ برنامه مختلف طی هفته بسیج از سوی بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 

رضایی یادآور شد: در هفته بسیج آبرسانی به دو منطقه دلی بجک مارگون و صحه زیلایی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند که حدود ۱۰۰خانوار از این پروژه بهرمند می‌شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جشن ازدواج آسان به سبک محلی و سنتی، عشایری نیز به مناسبت هفته بسیج در استان برگزار می‌شود، افزود: در این راستا ۳۱۳ جهیزیه نیز با کمک خیرین به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.

 

وی جداول کشاورزی و آبرسانی شرب و کشاورزی به مناطق عشایری سپیدار و دشتروم و کلنگ زنی پروژه ساخت حسینیه را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانست و ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدای عشایر، برگزاری نشست بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، بومی و محلی، تجلیل از رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس عشایر و تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» از دیگر برنامه های این هفته است.

 

رضایی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان عشایر در همایش روز پنجم آذر ماه، یادواره شهدای عشایر به صورت حوزه‌ای و برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری از مهم ترین برنامه‌های بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمداظهار کرد: در هفته بسیج بیش از هزار بسته معیشتی بین خانواده‌ های نیازمند عشایری استان توزیع می‌ شود.

 

وی از رزمایش فاطمی با حضور ۵۰ گروه جهادی در زمینه های مختلف خبر داد و گفت: در هفته بسیج تیم‌های پزشکی و دامپزشکی به مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهند شد، ضمن اینکه تاکنون ۱۳ مرحله واکسیناسیون دام عشایر انجام شده است.

کد خبر 1233635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha