اعزام کاروان زیارت اولی دختران کم توان ذهنی به مشهد توسط مرکز نیکوکاری شهیدباکری تبریز

فاتح گفت:۲۶ نفر از مددجویان دختر کم توان ذهنی برای اولین زیارت به مشهد مقدس به همت و تلاش خیرین و خادمین مرکز نیکوکاری شهید آقا مهدی باکری تبریز اعزام شدند.

«یونس فاتح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی از اعزام دختران کم توان ذهنی باعنوان «زیارت اولی» به مشهد مقدس خبر داد.

مدیرگروه جهادی و رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری شهید آقامهدی باکری تبریز با بیان اینکه  بیست و شش نفر از این مددجویان دختر«زیارت اولی» هستند،گفت: به همت خیرین مرکز و گروه جهادی،با تامین کلیه هزینه ها در آبان ماه اعزام گردید.

فاتح هدف از اعزام مسافران بهشتی را ایجاد نشاط اجتماعی و مذهبی و ارتقاء روحیه این دختران دانست و افزود: این مسافرت با حضور مربیان واحد خواهران به مدت ۶ روز با قطار اعزام شدند.

وی با تقدیر از خیرین و کمک های آنان در زمینه ارائه خدمت معلولان،خاطرنشان کرد:خیرین بازوان توانمندی این مرکز و گروه بوده که نقش مهمی در ارائه کمک های خداپسندانه دارند.

مدیرگروه جهادی،استقلال امورات بالاخص کمک های مالی خیرین،عدم وابستگی به ادارات و نهادها،داشتن شفافیت در فرآیندهای مالی را از عوامل موفقیت این مرکز برشمرد.

کد خبر 1233652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha