تجلیل از منتخبین هنرستان موسیقی اقبال آذر در جشنواره فرهنگی و هنری فردا

از منتخبین استانی هنرستان استاد اقبال آذر در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،«علیرضا کندوانی» از تجلیل منتخبین هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا خبر داد.

مدیر هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر گفت:این آیین که به همت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز در محل پژوهشسرای دانش آموزی این ناحیه برگزار گردید شاهد گردآمدن تمامی دانش آموزان منتخب استانی چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا بود که زیر نظر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز به تحصیل مشغول هستند. 

کندوانی تصریح کرد: در این آیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین «فقیه» رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،«تراب محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، «پیری» مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد از زحمات و تلاش های ارزنده دانش آموزان در کسب مقام ­های استانی در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا و همچنین پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل بعمل آمد.

وی گفت: بر اساس اعلام نتایج استانی چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا،«پارسا خائف» در رشته آواز، «نیما  پیکانی» در رشته سنتور،«امید چمیده فر» در رشته کمانچه ایرانی، «علی رحمت پناه» در رشته پیانو، «بهزاد رضاپور گلشنی » در رشته کمانچه ایرانی، «یاورزندآبادی» در رشته عود،«سینا شجری» در رشته تار آذربایجانی، «رضا محمدی» در رشته کمانچه آذربایجانی مقام های اول و «مانی نقی زاده» در رشته کمانچه آذربایجانی مقام دوم را به خود اختصاص داده بودند که از مقام این هنرجویان تجلیل بعمل آمد.

براساس این گزارش همچنین در ادامه برنامه با اهدا لوح تقدیر به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های ارزشمند علیرضا کندوانی در مقام مدیر هنرستان استاد اقبال آذر و شاهرخ پناهی(مشاور فنی هنرستان) در مقام داور جشنواره فرهنگی و هنری فردا تجلیل بعمل آمد.

هنرستان موسیقی استاد اقبال آذر تبریز وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بوده و در دو رشته موسیقی جهانی و ایرانی اقدام به جذب و پرورش استعدادهای هنری در حوزه موسیقی می نماید.

کد خبر 1234236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha